espsko Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Hvis dere er kapable til å få med en god porsjon mer teknisk bilinformasjon enn det Max Power i UK greier, tror jeg bladet vil fange opp flere voksne innen samme segment. Deriblant meg sombrero Når det gjelder mengden teknisk informasjon på de ulike bilene kommer vi nok til å ligge omtrent der de gjør i England. Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Tror dere burde ta en tur til Drammen å se hva ungdommen her nede kjører :) Bare si i fra vis du er i området. Ikke umulig at det blir en tur til Drammen etterhvert også ja :rolleyes: Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Reiser dere rundt i sommer og lager reportasjer fra de ulike streetmeet'ene? Noen planer om å komme til Hamar for å dekke Mjøsmeet? Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Reiser dere rundt i sommer og lager reportasjer fra de ulike streetmeet'ene? Noen planer om å komme til Hamar for å dekke Mjøsmeet? Det blir nok endel rundt omkring i sommer ja. Vi skal til Hamar lørdag 25 juni. Når er Mjøsmeet? Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Det blir nok endel rundt omkring i sommer ja. Vi skal til Hamar lørdag 25 juni. Når er Mjøsmeet? 25. juni refr. en annen tråd. Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 16, 2005 Høres kult ut, om alt blir gjort bra er det hvertfall en abonnent her.. Gatebil bladet og Max Power blir en interessant duell :) Og forresten de engelskbygde bilene i Engelske Max Power er stygge! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Norsmurf Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Og forresten de engelskbygde bilene i Engelske Max Power er stygge! Ikke den hvite porscha i 1. utgaven av det norske bladet.. yummy Siter Ford Sierra 2.0CL '88 X - BMW 320i 86' "Stovner Edition" X - Peugeot 605 Sli 2.0i '90 X - Ford Sierra XR4x4 2,8i '86 X - Ford Sierra sedan 2.0i '89 X - Ford Granada 2.3L '83 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 ikke så verst dette bladet da... kjøpte det i går :) men fikk bare blad fort gjennom det før broderen tok beslag i det men de red.damen kunne jo ha rett ut fin fine bulken 240ien hadde foran før de lakka den :D Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 *abbonerer* :pray MeSs Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandvik bros. Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 ble det noen bra bilder fra halden da? Været var jo ikke helt bra da, men morro at så mange møtte opp :) Siter Nissan 200SX RS13 med trivelige mods. www.sandvik-bros.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThAMaZTeR Skrevet Juni 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2005 Det blir nok endel rundt omkring i sommer ja. Vi skal til Hamar lørdag 25 juni. Når er Mjøsmeet? mjøsmeet/streetmeet er det samme.. har vel vært klart ganske lenge at dere kommer for å dekke dette.. til og med politiet visste om det :P *ler* Siter // Fredrik Olastuen // --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
24v_cossie Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 synd de bladene inneholder mest biing bling og plast! savner ett blad for versting sleeper ombygginger jeg!!! er nok biler som ser sportslige å verst ut pga styling osv men er mye små motorer ute å går. heller motor enn styling dritt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoMan Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 synd de bladene inneholder mest biing bling og plast! savner ett blad for versting sleeper ombygginger jeg!!! er nok biler som ser sportslige å verst ut pga styling osv men er mye små motorer ute å går. heller motor enn styling dritt Det er derfor de etterlyser norske prosjekter og dette er det første bladet.. så vist du vet om noen grome garasje prosjekt så tips dem om det.. og ikke syt etter første utgave Siter Volvo 945 GLTD 1991 Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt) Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt) (x) Opel Record 2.0S 1984 (x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 Det er derfor de etterlyser norske prosjekter og dette er det første bladet.. så vist du vet om noen grome garasje prosjekt så tips dem om det.. og ikke syt etter første utgave hehe... Alle må få en sjangse.. jeg synes første blandet var kjempe bra. Vet at redaksjonen har vært på hugget etter info i de norske bilmiljøene for å få takk stoff til blandet sitt. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eye Candy Skrevet Juni 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2005 synd de bladene inneholder mest biing bling og plast! savner ett blad for versting sleeper ombygginger jeg!!! er nok biler som ser sportslige å verst ut pga styling osv men er mye små motorer ute å går. heller motor enn styling dritt Kjøpe gatebil bladet du da.....kan du se på heeeelt orginale biler med en alt for stor motor i.... Ellers kan du jo ta deg en tur på en nybilbutikk å se på bilene der....er vel omtrent like spennende.... Siter :pimp EYE CANDY :pimp :titties: RACING :titties: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg