Gå til innhold

Nytt blad

Ranger emnet

espsko

Anbefalte innlegg

hehe helt enig. her blir det litt skille.

noen liker morra andre liker dattra.

noen vil ha motor andre vil ha styling.

smaken varierer veldig og kan ikke altid ha alt. (og bra er det)

kommer til og ha abbo på maxpower hvertfall. velskrevet og morsomt.

selv om noen bildekommentarer var litt teite. :P

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kjøpe gatebil bladet du da.....kan du se på heeeelt orginale biler med en alt for stor motor i....

Ellers kan du jo ta deg en tur på en nybilbutikk å se på bilene der....er vel omtrent like spennende....

ja men da kan jo du dra til legoland. mye billig plast der å!!!!!

hilsen en som liker kjøre fort og ha grom motor, er like gøy å se sure tryner i en ihjelstyla bil når man parkerer dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da faen til syting og klaging her da!!

Folk har vær sin smak. Klarer ikke dere suppehuer å akseptere det da??????

Jeg er så dritt lei sånne som dere!!!!

:pray helt enig med deg

Volvo 945 GLTD 1991

Volvo 740 GL 1986 (Delebil/prosjekt)

Volvo 24? 19?? (V8 prosjekt)

(x) Opel Record 2.0S 1984

(x) Honda Accord Combi Cupe 1984, (x) Volvo 244 GL 1979 (x) Volvo 244 Dl 1981

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns bladet faktisk ikke var så ille jeg. Helt greit. Og dette var første utgave så dette blir jo bedre og bedre. Et blad som jeg kommer til å kjøpe fremover. :)

ja men da kan jo du dra til legoland. mye billig plast der å!!!!!

hilsen en som liker kjøre fort og ha grom motor, er like gøy å se sure tryner i en ihjelstyla bil når man parkerer dem :)

Kan nok tro at du har det gøy, MEN, jeg vil nå heller ha en pen bil som går dårlig enn en stygg møkkhaug som kjører fra alt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har arva 2-3 utgaver av det engelske bladet, og fant vel ut at det var meir for stylingentusiaster. Men slik eg så i pressekonferansen var det engelske vel betegna som blad nr 1 for bilentusiaster i England. Mulig det, men da har dei utelatt gruppa over 25 år i den meiningsmålinga. Her sitter eg med en del engelske bilblader fra dei siste 10 åra, og skandinaviske fra ca 1986 og til i dag. Er med på det som er av bilaranemang, er og har vært med på arrangørsida i en del år, men faller defenetivt ikkje i gruppa bilentusiast som kjøper MP.

Men bra med et stylingsblad for dei som liker det, men å villede med et stort Max Power blir som mannlige horer som kler seg som damer, og ikkje avslører seg før dei er på rommet ditt :mad:

Er og enig med Cossigutt her at vi i tillegg til MP som sikkert er et topp stylingblad skulle hatt et skikkelig bilblad med stor teknisk tyngde. Et av dei svenske pleier av og til ta med alt det vesentlige av det tekniske, og det er bra. Ellers så er Carburetti det desidert beste norske bladet uansett kategori. Klassiske og nye biler og motorsykler, sensuelle damer, repotasjer osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har arva 2-3 utgaver av det engelske bladet, og fant vel ut at det var meir for stylingentusiaster. Men slik eg så i pressekonferansen var det engelske vel betegna som blad nr 1 for bilentusiaster i England. Mulig det, men da har dei utelatt gruppa over 25 år i den meiningsmålinga.

Uten kommentarer til innlegget forøvrig, påstanden om at Max Power er Englands største bilblad er utelukkende basert på salgstall sammenliknet med andre bilrelaterte magasiner for salg i England, og blir dermed mer korrekt enn en meningsmåling noengang ville blitt spør du meg. ;)

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med bladet, første jeg gjorde når jeg hadde lest igjennom var å starte abbonent på 3 utgaver + dvd :) hadde vært kult å fått bilen i det en vakker dag og, når den er ferdig..

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd med bladet, første jeg gjorde når jeg hadde lest igjennom var å starte abbonent på 3 utgaver + dvd :) hadde vært kult å fått bilen i det en vakker dag og, når den er ferdig..

MeSs

Fett at du er fornøyd med bladet, du får slenge meg noen bilder på mail når du er ferdig med bilen! :)

Espen

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg kjøper d ikke :P

savner blad med teknisk innhold som engelske practical classic, streetmachine.classic ford,classic and sports car,performance ford. mm da dette er litt mere for den som bygger bil å ikke bare klistrer på styling.

må jo nevne att jeg har en haug engelske max power å det gikk jeg lei etterhvert, da det var mye av det samme som gikk igjen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men jeg kjøper d ikke :P

savner blad med teknisk innhold som engelske practical classic, streetmachine.classic ford,classic and sports car,performance ford. mm da dette er litt mere for den som bygger bil å ikke bare klistrer på styling.

må jo nevne att jeg har en haug engelske max power å det gikk jeg lei etterhvert, da det var mye av det samme som gikk igjen

Savner også sånne blader, og liker heller ikke overstyla biler med altfor lite motor! Men dette kan jo vi gjøre noe med! Sende inn tips til redaksjonen om prosjekter/biler med motor ;)?!

MeSs

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off Topic-alarm.

Haha, du har hengt altfor mye med Eyecandy-gjengen, har hørt det uttrykket bli flittig brukt der i gården også :D

hehe ja det har blitt brukt flittig ja. :P

hygglig og hilse på foresten. !Offtopic! fikk taki lakkern tilslutt og ble lovet

senest lørdag morgen. så gir lyd fra meg såfort den er sammenskrudd jeg. ;) !Offtopic!

"Fuck kurt,våre idoler går med pistoler!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe gatebil bladet du da.....kan du se på heeeelt orginale biler med en alt for stor motor i....

Ellers kan du jo ta deg en tur på en nybilbutikk å se på bilene der....er vel omtrent like spennende....

Venter selv på gatebil bladet. Betalte 99,- for 3 utagaver av bare for å se hva det er fornoe. Men jeg har mer trua på MAX power.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Ville gi min mening om det nye Norske Max Power...

For det første kan det sies med en gang at det er mye bedre en den engelske utgaven. Der er ikke så mye søppel reklame som de har (Men det kommer vel når dere får annonsører :-) ) Kan virke som om mye av stoffet er fra den engelske utgaven uten at det egentlig gjør noe, men det er trolig ikke 100% norsk...

Så til det som irriterer mest :-) På bildene som er tatt av de smekre damene finner man en liten tekst med info om hvor klærne er kjøpt\lånt... Dette gir meg en liten følelse av å sitte å lese KK eller liknende ukeblad... Litt "gay" om dere skjønner. Og dette i et blad som fremmstår så igjennom matcho og mannete at det nesten lukter pung... Det må da være mulig å få dette til uten disse KK-trekkene :-)

Så synes jeg også personlig at dere kunne få inn mer "naturlige" damer og ikke de typiske "silikon" damene. De blir rett og slett så "standariserte" at man nesten ikke kan skille dem. Fine er de, men de har ingen spesielt ved seg... skjønner dere hva jeg mener? Nå er jeg 30år og har for så vidt sett meg lei på silikon og oversminka perfaksjonisme... Få inn litt mer dama i gata :-) The real deal!!! Slik som Grombil.com :-)

Ellers var bladet bra. Kommer å kjøpe dette til introprisen går bort. Så får vi se om det blir verdt prisen etter det :-) Mye å velge i vet du.

Mvh

RCS

http://www.Modifisert.net _ Norges største sammling av bilrelaterte linker av entusiast for entusiaster.

Mitt bilstereo prosjekt: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=160247

Lenke til kommentar
Del på andre sider