Gå til innhold

Nytt blad

Ranger emnet

espsko

Anbefalte innlegg

men jeg kjøper d ikke :P

savner blad med teknisk innhold som engelske practical classic, streetmachine.classic ford,classic and sports car,performance ford. mm da dette er litt mere for den som bygger bil å ikke bare klistrer på styling.

må jo nevne att jeg har en haug engelske max power å det gikk jeg lei etterhvert, da det var mye av det samme som gikk igjen

Vel, kan vel nevne Right On i denne sammenhengen, har kanskje litt vel mye forskjellige typer biler, men det tekniske og det som er under panseret er det virkelig ikke mangel på. Bladet har det meste, biler med styling eller motor, kanskej begge dela, et minus for de fleste er kanskje at MC, Klassisk og Drag kommer sammen med det andre, men det er virkelig godt skrevet vel og merke.

Anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 157
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Rcs: om du har lest Max Power den engelske versionen så ser du at de skriver av og til hvor de har lånt klær de også :p

Jeg synst selv at det er mye reklame i den engelske versionen.. Men jeg kunne tenkt meg mer i det norske :D

Er jo så mye fet reklame for fete produkter man kan bestille ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Kjære kjære kjære Espen.. hør litt på meg nå.. heh.. i siste max power (altså nr 2) så har dere en liste over "stiler" biler kan bygges i.. og dere nevner så fint "euro"stil.. eller tyskerstuk.. det er bare et lite problem.. den einsergolfen dere har valgt som bilde for å vise den stilen.. den er et prakteksemplar på hvordan en eurostuka golf IKKE skal se ut.. hehe.

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære kjære kjære Espen.. hør litt på meg nå.. heh.. i siste max power (altså nr 2) så har dere en liste over "stiler" biler kan bygges i.. og dere nevner så fint "euro"stil.. eller tyskerstuk.. det er bare et lite problem.. den einsergolfen dere har valgt som bilde for å vise den stilen.. den er et prakteksemplar på hvordan en eurostuka golf IKKE skal se ut.. hehe.

Hvilken Golf er det? Hvordan ser den ut?

Så Max Power UK (Eller var det Redline?) hadde akkurat samme "guide" med Cali-look, Euro look osv... der var den oransje Golfen til Danny Allen.

'86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt)

'90 VW Golf mk2

'82 VW Golf mk1

'83 VW Golf mk1

'86 VW Golf GTI 16V

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golfen er en mintgrønn mk1 (typisk cal look farge) med m3 sideskjørt og rsbakfanger (diffusor) og den hra helt sikkert rsfanger foran også.. eneste som er Euro på den er felga.. heh.. sånn delvis

oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er visst noen i redaksjonen som fortjener en klapp i bakhuet ja :rolleyes:

Edit: klapp er herved utdelt og vedkommende lover bot og bedring. Vedkommende er nå satt til å tegne ett tusen Eurogolfer på tavla her.

(Og hvis noen lurer, seff er vedkommende fortsatt på jobb. Jeg holder da redaksjonen på jobb døgnet rundt.)

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. bra Espsko.. syns jeg måtte si ifra liksom.. jeg som var så flink å visste deg hvor kiosken var på Hamar og alt.. sjøl om den var stengt da :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. bra Espsko.. syns jeg måtte si ifra liksom.. jeg som var så flink å visste deg hvor kiosken var på Hamar og alt.. sjøl om den var stengt da :P

Ah, det var deg ja! Faenmeg på tide at dere får dere noen 7-elevens der oppe altså :D

Som sagt, journalisten som laget saken har fått seg en smekk, en relativt mild straff i forhold til forseelsen spør du meg :rolleyes:

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at Max Power blade er et bra blad. Er altid noe man kan kritisere på. Men alt i alt fremstår det som et bra produkt. Jeg velger Max power fremfår Gatebil Magazinet.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, det var deg ja! Faenmeg på tide at dere får dere noen 7-elevens der oppe altså :D

Som sagt, journalisten som laget saken har fått seg en smekk, en relativt mild straff i forhold til forseelsen spør du meg :rolleyes:

vi HAR 7-11 da.. snøsnokk :P ligger ikke langt fra der treffet var..hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må si at Max Power blade er et bra blad. Er altid noe man kan kritisere på. Men alt i alt fremstår det som et bra produkt. Jeg velger Max power fremfår Gatebil Magazinet.

Takktakk! Alltid noen feil ja, men uten kritikk blir vi heller ikke bedre :)

Hyggelig å hilse på i helga forresten.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider