Gå til innhold

Anleggmekking i Primera P10 Hatchback!


Subwoofah

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg kunne slenge ut noen bilder etterhvert som jeg mekker anlegg i min 95 Primera Hatchback!

 

anlegget kommer til å bestå av:

 

Rockford Fosgate mp3/cd spiller

Nextbase SDV37-A3 DVD/7" skjerm

2stk 12" Xelent HQ12ALU Bassere

2stk Polk Audio 6x9" db serien

2stk Polk Audio frontsett db serien

Optima batteri 45Ah

Blaupunkt GTA4100B 640w forsterker til frontsett/6x9"

Solid Audio F2000 2000w forsterker til basserne

Cadence 1.2fh kondensator

50mm strømkabel

+div andre ymse kabler:P

 

Kablene er nå strekt fra bagasje til motorrom/spillern. Fant heldigvis et hull i torpedoveggen på sjåførsiden godt over gass pedalen, så det ble heldigvis ikkeno problem :) Det som gjenstår nå blir å montere cd spiller, feste batteri,feste jording,lage braketter til frontsettet. Men siden cd spillern fortsatt er på service, så har jeg god tid :P

 

Bildene ligger her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Så kraftig ut detta! sombrero Tok du hull i hatthylla for bakhøytalerne? Blir ikke de to hengende ganske løst, eller støtta du de opp med noe plank? Vurderer samme prosjektet selv nemlig, men spekkulerer i om den beste løsningen vil være å bruke den orginale høytalerplasseringen i bilen, eller ta hull i de to fordypningene i hatthylla mi. Hvordan festa du de evt. der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kraftig ut detta! sombrero Tok du hull i hatthylla for bakhøytalerne? Blir ikke de to hengende ganske løst, eller støtta du de opp med noe plank? Vurderer samme prosjektet selv nemlig, men spekkulerer i om den beste løsningen vil være å bruke den orginale høytalerplasseringen i bilen, eller ta hull i de to fordypningene i hatthylla mi. Hvordan festa du de evt. der?

 

henger vel ikkje løst der? er jo plate å skru i... eg har ivertfall skrudd fast mine i hattehyllen... er jo ei ca 5 mm sponplate den...

2002 Passat 1.9TDI Highline

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Trodde det ble mye unødig støy og vibrasjoner av bare å montere de rett i hatthylla, men stoler på erfaringene deres. thumpsup

 

Skal investere straks økonomien strekker til tenker jeg.

6*9 er vel det beste alternativet, passer fint nede i de to "nedsenkningene" i hattkaillhylla. yodude

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Trodde det ble mye unødig støy og vibrasjoner av bare å montere de rett i hatthylla, men stoler på erfaringene deres. thumpsup

 

Skal investere straks økonomien strekker til tenker jeg.

6*9 er vel det beste alternativet, passer fint nede i de to "nedsenkningene" i hattkaillhylla. yodude

 

 

De passer bra, men jeg fikk ikke plass til dekselet over Polk 6x9"`erne mine. Men det dekselet er vel en god del større en det som er vanlig oxo :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår