Gå til innhold

Overhaling av g-lader i romerikes distriktet?

Ranger emnet


miffe

Anbefalte innlegg

Lurer på om det er noen fra romerikes distriktet som har noe greie på hvor g-lader kan overhales. Finner ingen som gjør denne typen jobb, og må ha det snart... :peace:

Bor i Oslo ja, men er ofte på Eidsvoll Verk og skrur Corrado, kan jo da stikke innom og plukke opp laderen:D

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Om du vil sende laderne til Bergen så kan jeg gjøre jobben billig for deg.

Om ikke så har jeg billige overhailngs deler i topp kvalitet.

Selger ut overhalings kit til 3000. D er komplett.

 

http://www.vwteam.org

 

 

Lurer på om det er noen fra romerikes distriktet som har noe greie på hvor g-lader kan overhales. Finner ingen som gjør denne typen jobb, og må ha det snart... :peace:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simmer ringene er fra NAK.

 

Jeg handlet fra G-laderseite før men nå kommer de fra england hos noen andre.

Stort sett samme deler dette. er FAG lagre som volksport også har.

 

Volksport bruker ikke NAK ringer, ei heller FAG på scroll.

 

Handler Klüber i store bøtter, APEX på rull, store kvanta med lagre, titanbolter for the looks, maskinerer og krommer aksling, sveiser hus og scroll ved skader, balanserer aksling vs scroll, får laget nye og bedre scroller som ikke flekser som ei vestlandslefse på 12k RPM, glassblåser alle alu deler og overflatebehandler (alodine/anodisering) der det kreves, spektralanalyserer før sveis og maskinerer til påkrevd presisjon.

 

Kunne solgt overhalingskit til langt under 3k med feit margin og bredt glis med de innkjøpsavtalene vi har nå, men driver ikke med det. Det vet de som har ringt og maset...

 

Let's face it: Overhaling og overmaling er to forskjellige ting. Vi driver med overhaling.

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

doh

Properties: ........../%7Efbru/Kompressor/g-ladersite/litenservice.jpg

 

There u go... :) Ser hvor delene kommer fra...

 

doh får ta å gni sukkatene ut av øyene neste gang.......

 

 

NAK simringer er greie de, mine holdt helt til jeg hadde kjørt inn laderen og begynte å grisekjøre ;)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der hadde du fått overhalt min g lader om jeg hadde hatt en !

 

Du får skaffe deg en... :) Greit å ha en liggende...

 

doh

 

doh får ta å gni sukkatene ut av øyene neste gang.......

 

 

NAK simringer er greie de, mine holdt helt til jeg hadde kjørt inn laderen og begynte å grisekjøre ;)

 

Olaf, du må vakne! Indianarane kjeeeem! :)

 

Har ikke egne erfaringer med dem, men det sies at de ikke er helt på høyden... :)

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår