Gå til innhold

spm ang B230FT motor(er)

Ranger emnet


R_Style

Anbefalte innlegg

Nei, 940 har hatt intercooler som standard i alle tider.. så effekten er oppgitt med intercooler.

 

hehe! ok, jaja det var no som svarte =P

Men som sagt, vet du hva man kan forvente av hk i det oppsettet på en 93modell, som er nyoverhalt?

tenker på md jt 3" og åpent konfilter (pipercross).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har et spm angående chipping av FTen... BSR chip leverer en som øker effekten til 220hk/280Nm

Men på FK motorene har BSR chip som øker effekten til 205hk/330Nm...

 

D var jo et sinnsykt dreiemoment i forhold!

-91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F

-91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt

-74 Volvo 144DL B20A - bruksbil

-91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt.

__________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spm angående chipping av FTen... BSR chip leverer en som øker effekten til 220hk/280Nm

Men på FK motorene har BSR chip som øker effekten til 205hk/330Nm...

 

D var jo et sinnsykt dreiemoment i forhold!

 

Ja, det hørtes merkelig ut. Jeg har en 220 hk chip snart for salg!

 

Underspyling eller ei: om du bare skal chippe opp til et par hundre hester har underspylingen INGEN betydning. Først ved effektuttak +300 kan det være en fordel, men fortsatt intet must.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hørtes merkelig ut. Jeg har en 220 hk chip snart for salg!

 

Underspyling eller ei: om du bare skal chippe opp til et par hundre hester har underspylingen INGEN betydning. Først ved effektuttak +300 kan det være en fordel, men fortsatt intet must.

 

 

Er 220hk den største og eneste chip'en du får til b230ft?

 

Er mulig at jeg er intr når du skal selge;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får chiper som leverer bensin til 280 hk på de motorene!!!

 

:scared Veldig rart når de originale dysene leverer max 60 hk/stk.

Men med annet dyseoppsett og modifisert LMM er det mulig, jeg har forresten liggende et hjemme, mappet for ca 300 hk (968-dyser) :naaaws

 

Jeg legger Chipen for salg når tiden er inne, trolig ikke før høsten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:scared Veldig rart når de originale dysene leverer max 60 hk/stk.

Men med annet dyseoppsett og modifisert LMM er det mulig, jeg har forresten liggende et hjemme, mappet for ca 300 hk (968-dyser) :naaaws

 

Jeg legger Chipen for salg når tiden er inne, trolig ikke før høsten.

 

sto ikke noe der om at det ver helt uten andre modifikasjoner....

du kan ikke bare stikke i chipen for å få 220hk med bsr chipen heller!!

Passat tdi 100tq camaro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sto ikke noe der om at det ver helt uten andre modifikasjoner....

du kan ikke bare stikke i chipen for å få 220hk med bsr chipen heller!!

 

Hovedsaklig sette i chip'en og justere opp turbotrykket

-91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F

-91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt

-74 Volvo 144DL B20A - bruksbil

-91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt.

__________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sto ikke noe der om at det ver helt uten andre modifikasjoner....

du kan ikke bare stikke i chipen for å få 220hk med bsr chipen heller!!

 

Hovedsaklig sette i chip'en og justere opp turbotrykket

-91 Volvo 740GL B230F - godkjent med B234F

-91 Volvo 940GLT B234F - delebil, solgt

-74 Volvo 144DL B20A - bruksbil

-91 Volvo 740GL B230F - bruksbil, solgt.

__________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår