Beamer Screamer Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Grunnet et lengre utenlandsopphold har jeg nå innsett at jeg må kvitte meg med min kjære 3'er. Det jeg lurer på er hva denne bilen egentlig er verdt. Prisene i ulike annonser varierer jo ganske mye. Bilen er en Diamantschwarz 1987 modell 320i Shadowline med 220.000 kilometer. Den har sportsunderstell (senket 20 mm), takluke, sportsratt (skinn) og skinn på girstangen, alt fra fabrikk. Bilen har vært i familien de siste 15 årene og får fremdeles alle servicer hos BMW. Den er særdeles pent kjört og har aldri vært mekket på. Hvor mye bør jeg kunne få for den? Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 35000, kanskje litt mindre. Hvis det er snakk om strøken bil.. Edit: Når i 87 ble denne produsert? Km-standen var kanskje litt høy for å forvente denne prisen.. Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mor di Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 tipper rundt 20k... Siter 93 325i Coupe (x)86 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 20 000 om den har vært behandlet slik som du sier syns jeg er lite. Det er tross alt snakk om et eksemplar du burde selge til _bare_ en entusiast, siden dette er ekstremt skjelden vare nå til dags. Syns du skal legge listen HØYT, så bare de med reell interesse for en velholdt e30 tar kontakt. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Bilder sier mer enn 1000 ord;) Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Grunnet et lengre utenlandsopphold har jeg nå innsett at jeg må kvitte meg med min kjære 3'er. Det jeg lurer på er hva denne bilen egentlig er verdt. Prisene i ulike annonser varierer jo ganske mye. Bilen er en Diamantschwarz 1987 modell 320i Shadowline med 220.000 kilometer. Den har sportsunderstell (senket 20 mm), takluke, sportsratt (skinn) og skinn på girstangen, alt fra fabrikk. Bilen har vært i familien de siste 15 årene og får fremdeles alle servicer hos BMW. Den er særdeles pent kjört og har aldri vært mekket på. Hvor mye bør jeg kunne få for den? Fin bil men sleng opp et bilde så vi får se! :) Btw i vognkortet mitt står det at biler senket 20mm har godkjent vekt bla bla, det vil vel nødvendigvis ikke si at jeg har et sports understell. Er det noen måte å finne ut dette på? Noe annerledes fra andre biler? Tror nok du bør greie 30.000for den hvis den er pen. Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolmenR Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 Fin bil men sleng opp et bilde så vi får se! :) Btw i vognkortet mitt står det at biler senket 20mm har godkjent vekt bla bla, det vil vel nødvendigvis ikke si at jeg har et sports understell. Er det noen måte å finne ut dette på? Noe annerledes fra andre biler? Tror nok du bør greie 30.000for den hvis den er pen. Min e36 touring er levert med sportunderstell, der står det på første siden i service heftet! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsYcHo Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Min e36 touring er levert med sportunderstell, der står det på første siden i service heftet! :) Takk for tipset men tror ikke service heftet fulgte med,men kan jo sjekke. Siter Audi Coupe 2.3 Quattro x:Ford Sierra Cosworth 4*4 92mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beamer Screamer Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Annonse: http://www.finn.no/finn/car/object;pdc=1115653206981?finnkode=5476276&sid=4aPphN7tL201498&pos=35 Siter Ruhe in der Reihe; BMW Reihensechszylinder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bilmegleren Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Heisann. Flott bil. Men sorry at jeg sier det; for noen jævlige bilder. Jeg jobber med salg av bruktimporterte biler og det eneste kunder vil ha mer av er bilder. Og du tar bilder av bilene inni et parkeringshus? Ta med deg bilen ut i solen. Med jorder i bakgrunnen, sjø, fosser, blå himmel etc. Det gjør mye med førsteintrykket. Lykke til med salg av bilen:=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg