Mirus Skrevet Mars 3, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by Jonte En orginal en sånn kunne jeg gjerne tenkt meg! Orgunal?? Dere er kjipe da! Kjøp heller denne til 350 000,- :D Siter Thomas Bil-bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet Mars 3, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2003 Originally posted by Bauer Nei Jonte, det kunne du ikke... Er du meg? Eller er jeg meg? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Originally posted by Compom Det går vel en sånn en her i Larvik og?? Før så hadde den masse reklame og greier. Så ut som den kom rett fra DTM-løypa... Men nå er den solgt og den nye eieren har tatt av dekoren, og nå ser den vel om mulig enda mer idiotisk ut en noensinne...! Han som har kjøpt den kommer fra Grimstad, det eneste han har tatt av av dekoren er alle de stripene og det hjalp sinnsykt på den bilen. Bilen har Skrudde amg 17" felger, 10"breie bak og 8,5" foran eller noe. Bilen er RÅ. Men smaken er jo forskjellig... Den kommer garantert på Rudskogen til sommeren! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flums Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 Gleder meg til å se/ta bilder, så kan jeg gjøre meg opp en skikkelig mening :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg