Hersker Hans Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 NSK har fine treff på Rudskogen med mye hyggelige folk, har vært på 3 av de, skal få med meg flere i år. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 NSK har fine treff på Rudskogen med mye hyggelige folk, har vært på 3 av de, skal få med meg flere i år. Japp,MEN, alltid et men......de er ikke så lettslupne på drifting/leking :( Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arildh Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Terminliste Norsk Sportsvognklubb:Det her er vel ikke et rent bane treff.. men..: 3. september CLASSIC & SPORTSCAR MEETING! Det har aldri vært gjort før i Norge. Men det kommer til å skje igjen. En dag i året hvor nye og gamle sportsvogner, av alle typer og merker møtes. Sammen med alt som kan rulle og gå med betegnelsen klassiske biler. Men dette blir ikke bare en mønstring av entusiastbiler. Det blir fullt race. Historisk, med klassiske dueller mellom GT- og standardbiler. Roadsport, med nye og eldre sportsvogner, skjermkant mot skjermkant. Og Porsche Club Racing, med klassiske elvere og de nyeste og feteste. Vil du prøve deg selv på banen med din egen bil, vil den også stå til din disposisjon. Dette blir et møte av dimensjoner, med hyggelige mennesker, gromme biler, litt marked og underholdning. Dagen du allerede nå skal merke av i kalenderen. Lørdag 3. september 2005. På Rudskogen Motorsenter ved Rakkestad. Med eller uten bil. En høytidsdag dette året. Velkommen! Arrangør: Norsk Sportsvogn Klubb. Dette høres utrolig bra ut. Jeg kommer garantert. Siter 2004 Mazdaspeed MX-5 Turbo Blog om bilen min --> http://www.mazdaspeedy.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Men der går det værtfall ryddig for seg. Mye dårlig kjøring på flere treff også. Brått får du en 200sx i ræva på deg..:( Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madvision Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Noen som har bilder av den blå S13 ? Plz post dem her=) trenger så mange som mulig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Japp,MEN, alltid et men......de er ikke så lettslupne på drifting/leking :( Sant det, men jeg kan være griphore for en dag for å få testa redskapen litt. Mange spennende og spesielle biler på dette treffet, som gjør det verdt å møte opp. I fjor fikk jeg sladda masse på det første treffet hvor det var litt få biler. På det andre treffet var det litt flere biler, så da var de litt strengere, greit når det er mange biler utpå samtidig. Sånn ellers så syns jeg ikke det er noe sikrere å kjøre på bane når alle kjører grip, går jo vanvittig fort noen ganger og bremselengder og alt øker. Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Japp,MEN, alltid et men......de er ikke så lettslupne på drifting/leking :( Meninga dems er å kjøre idealspor, altså mest effektivt. Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Meninga dems er å kjøre idealspor, altså mest effektivt. Japp, akkurat. Og drifting spora er ikke altid like effektive. Det heter sportsvognklubb, ikke driftvognklubb :rolleyes: doh :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 hmm der ja det tok sin tid, måtte bare laste ned ps på nytt og sant så jeg fikk resiza bildene og litt sant. det finnes ikke bra bilder, men synes de er bedre enn ikke noe da. http://photobucket.com/albums/v237/Torkel/Bilmekaniker/ ps. si ifra om dere trenger passord Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
streetracer Skrevet Mai 10, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Heey! Noen som har bilder av en grønn S14a som kjørte på banen?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madvision Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 DUMP! Noen som har bilder av den blå S13 ? Plz post dem her=) trenger så mange som mulig... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 Dump hva? mener du Bump? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
madvision Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 hehe, ja....bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 hehe, ja....bump Du skev DUMP ikke BUMP... :) Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolcoM Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 og du skrev "skev" :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg