Gå til innhold

Rudskogen 03/05-05

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Might be ;)

Alt funker nå i alle fall. Morsomme små filmer, morsom wastegate du har Overladderen :)

Takk takk.... Hadde trodd den skulle bråke mer enn den gjorde. Må forandre litt på den til neste treff. Ble litt for varmt for noe støydemping, så det er mulig at den går gjennom eksosen neste gang...

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk.... Hadde trodd den skulle bråke mer enn den gjorde. Må forandre litt på den til neste treff. Ble litt for varmt for noe støydemping, så det er mulig at den går gjennom eksosen neste gang...

Hehe, kanskje like greit.. Hvordan var den førsteturen? Oppnådde bilen forventningene?

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Might be ;)

Alt funker nå i alle fall. Morsomme små filmer, morsom wastegate du har Overladderen :)

Bra med filmer, selv om de er litt korte.

Er så kåt på banekjøring for tiden at jeg tar hva det måtte være :D

Mer mer!!!!! lol

Fotobloggen min

78 Golf LS +82 Golf C

07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8

x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det er skiftet eksos (uten Cat), og så har jeg Type-R luftfilterboks (Patrick gikk "berserk" med ett 10mm borr Devil . Type-R høres bedre ut i rice-verden, right?).

Øvrige mods er nye dempere (ferdig med jobben klokka 16 igår), og ny sinterclutch.

Var overasket selv over hvordan det hang med. Seig fra mye biler på strekka, men innbremsinger/svinger var det værre med. Opp fra slakteren spant det som bare juling på innerhjula. Den er litt "båt" på bane, men den er fin på vanlig vei. Kingstar dekk er skikkelig "Nille-dekk". Ga helt Fa*** i dekka. Ville bare at de skulle DØ ! Gledere meg til Parada'ene kommer på.

Neste gang tror jeg jeg tar den svarte, med coilovere. Den er direkte ekkel på veien (fjærer ingenting), men kommer nok til sin rett på bane.

Finn bildene, og post dem. Gleder meg til å se.

mvh

Gikk ikke ille tross lite mods. Det er lovende for meg som får sjefen etter meg i Cossie'n :P

Vi var utpå med den der. Klistremerke hora aka. Sierra Cosworth. Sikkert noen som merka at han er født med horn i panna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, kanskje like greit.. Hvordan var den førsteturen? Oppnådde bilen forventningene?

De første rundene gikk den ikke helt som den skulle, men etter litt fikling med tenning og bensintrykk, samt bedre plugging av et hull på innsuget gikk den langt bedre enn forventet. På den annen side hadde vi forventet at den skulle rase iløpet av den dagen, noen den ikke gjorde...så nå blir det oppgradering av understell, M5 3,8-dyser, 535 LMM, M5 stabstag bak og nye stoler.

1992 Golf 2 Pasadena

1983 Alpina B9 3,5

1987 Suzuki TSX

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første rundene gikk den ikke helt som den skulle, men etter litt fikling med tenning og bensintrykk, samt bedre plugging av et hull på innsuget gikk den langt bedre enn forventet. På den annen side hadde vi forventet at den skulle rase iløpet av den dagen, noen den ikke gjorde...så nå blir det oppgradering av understell, M5 3,8-dyser, 535 LMM, M5 stabstag bak og nye stoler.

Høres bra ut :)

Blir morsomt å se dere på banen utover sommeren og. Hva er neste treff nå?

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har notert i kalenderen at det er banekjøring på rudskogen tirsdag 31.5, tror det er i regi av Nsk.

Men, veit ikke hva det koster og sånn..

Kansje jeg skal dra da og se om det er noe action på banen.

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Terminliste Norsk Sportsvognklubb:

31. mai Banekjøring! Rudskogen kl. 17:00-21:00

12-13. juni Banekjøring! Klubbtur til Nordshleife / Nürburgring / Ringen med egen sportsvogn!

5. juli Banekjøring! Rudskogen kl. 17:00-21:00

13. september Banekjøring! Rudskogen kl. 17:00-21:00

Det her er vel ikke et rent bane treff.. men..:

3. september CLASSIC & SPORTSCAR MEETING! Det har aldri vært gjort før i Norge. Men det kommer til å skje igjen. En dag i året hvor nye og gamle sportsvogner, av alle typer og merker møtes. Sammen med alt som kan rulle og gå med betegnelsen klassiske biler. Men dette blir ikke bare en mønstring av entusiastbiler. Det blir fullt race. Historisk, med klassiske dueller mellom GT- og standardbiler. Roadsport, med nye og eldre sportsvogner, skjermkant mot skjermkant. Og Porsche Club Racing, med klassiske elvere og de nyeste og feteste. Vil du prøve deg selv på banen med din egen bil, vil den også stå til din disposisjon. Dette blir et møte av dimensjoner, med hyggelige mennesker, gromme biler, litt marked og underholdning. Dagen du allerede nå skal merke av i kalenderen. Lørdag 3. september 2005. På Rudskogen Motorsenter ved Rakkestad. Med eller uten bil. En høytidsdag dette året. Velkommen! Arrangør: Norsk Sportsvogn Klubb.

Lenke til kommentar
Del på andre sider