Rage Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Du skev DUMP ikke BUMP... :) Du har vært for lite på 200 forumet ;) Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ELLINGSEN Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 hahaha :titties: Siter Allroad 2.5TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolcoM Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 ..............pump.................. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 og du skrev "skev" :) JA.. jeg er ikke altid like flink selv... jeg tisser i motvind :rolleyes: Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Du har vært for lite på 200 forumet ;) Mye mulig.. Jeg har ikke 200, kansje om en stund så blir det noe med DUMP og vifte... nå er det NA tuning Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Konrad Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Sorry for at det har tatt litt tid, men her er det bilder fra 03.05.05 Rudskogen http://www.bilmekaniker.no/09nyheter_2.htm Siter Hans Konrad Sjef bilmekaniker.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Precious Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Obs? Elg ell? hehe.. Siter VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder [x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rage Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Tror kanskje han prøvde å skaffe elg til middag ;) Neida! :titties: Siter x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.) 1991 Nissan Pulsar GTi-R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Nei..? Ikke si at det er Chiller igjen!!!!! Hvor er det denne gangen?? Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Nei..? Ikke si at det er Chiller igjen!!!!! Hvor er det denne gangen?? Hei, Chiller. Vurdert å kjøpe ATV (4-hjuling) ? Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Hei, Chiller. Vurdert å kjøpe ATV (4-hjuling) ? Er du seriøs...? Han må vel ha bur på den da? Tenk hvor vondt det hadde vært å kjøre ned i den bekken med ATV.... Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Er du seriøs...? Han må vel ha bur på den da? Tenk hvor vondt det hadde vært å kjøre ned i den bekken med ATV.... Hei. Mener det litt seriøst. ATV er mye lettere å kontrollere, og han hadde sannsynligvis aldri måtte "face" den bekken. I tilegg har man hjelm og utstyr på seg, og kan "evakuere" før doningen stikker til skogs. Men skrev det jo litt på ert også + jeg hadde bilde av meg selv på ATV nesten i samme sving som der det skjedde. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Hei. Mener det litt seriøst. ATV er mye lettere å kontrollere, og han hadde sannsynligvis aldri måtte "face" den bekken. I tilegg har man hjelm og utstyr på seg, og kan "evakuere" før doningen stikker til skogs. Men skrev det jo litt på ert også + jeg hadde bilde av meg selv på ATV nesten i samme sving som der det skjedde. mvh Ser det da! ;) Bildet er fra ATV filmen i vinter? Var det ikke en av dere som grisetryna av der i et drifteforsøk og....? Edit: Har forresten prøvd både ATV og Trialsykkel, og begge to virker som en skikkelig kul måte å slå seg på :D Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
chiller Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Er du seriøs...? Han må vel ha bur på den da? Tenk hvor vondt det hadde vært å kjøre ned i den bekken med ATV.... Blir nok bare RWD på meg ja ;) Men han flaggvakta bak der tok jo å filma utkjøringa mi, hvor blir den av? Jeg vil se! (Husker seff ikke navn eller noe...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pudding Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 om ikke alle har fått det med seg så har jo Bilmekaniker folka selv et bra galleri fra treffet her: http://www.bilmekaniker.no/09nyheter_2.htm :D Siter Ett bilde sier mer enn 1000 ord, en video sier mer enn 1000 Bilder... Driftfun.com LS1 200sx s13 under konstruksjon... www.gunstig.no <-Bilvideo! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg