Marius Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Har lagt ut litt bilder. http://www.bilforumet.net/portal.php?ArticleID=56&cat=NEWS Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Har lagt ut litt bilder. http://www.bilforumet.net/portal.php?ArticleID=56&cat=NEWS Hva slags specs er det på den hvite røykmaskina mon tro...? Noen som vet? Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 ser NESTEN ut som litt twindrifting... hadde bare Celica vert RWD .. *drømme* sjefolainen: mener du moens S15? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hva slags specs er det på den hvite røykmaskina mon tro...? Noen som vet? eneste som er gjort motormessig er eksos,luftfilter å ic. ca 280-300hk. Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 syntes treffet var ok.syntes kansje dem burde delt opp i mindere puljer. feks egen pulje for drifting. å egen pulje for debutanter. litt mye biler utpå samtidig Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 eneste som er gjort motormessig er eksos,luftfilter å ic. ca 280-300hk. Den er så EVIG fet den bilen din.... (OG det sier litt, når den faktisk er EVIG fet :rolleyes: ) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Den er så EVIG fet den bilen din.... (OG det sier litt, når den faktisk er EVIG fet :rolleyes: ) takk ;) evig er kansje å ta i litt. det er jo snart ikke filla igjenn av den ;) Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Woundz Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Legger ved noen bilder ifra treffet(Tok ikke så mange bra men): Siter [o]2005-mod. VW Golf V [x]2001-mod. VW Bora 1,8T Getta [x]1999-mod. VW Golf IV [x]1999-mod. Honda Civic HB Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 takk ;) evig er kansje å ta i litt. det er jo snart ikke filla igjenn av den ;) hehe, den er jo til for å brukes :) Og det er jo fint noen bruker bilene sine... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 var også utrolig rått når du også moen "paralelldrifta" gjennom hele langsvingen. vet ikke om det var planlagt men så jævla tøft ut.:D he he jeg så moen kom i full brei i speilet så da var ikke jeg lei og be da sombrero :titties: noen som fikk det på film da... :rolleyes: faen kenneth du kjører jævlig fett.syke oppstell...ser jo veldig lett ut når du gjør det men........... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 he he jeg så moen kom i full brei i speilet så da var ikke jeg lei og be da sombrero :titties: noen som fikk det på film da... :rolleyes: faen kenneth du kjører jævlig fett.syke oppstell...ser jo veldig lett ut når du gjør det men........... hehe. jeg koste meg når jeg så du slippe ræva ut forran meg. kult om noen har et bilde eller film fra vi lå halveis ved siden av hverandre :) vi får ligge side om side neste gang å få noen til å ta bilder å film thumpsup oppstell er gøy. øvelse gjør mester :) Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hva har skjedd med bakfangeren din Kenneth? PS, du har Pm. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenneth m Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hva har skjedd med bakfangeren din Kenneth? PS, du har Pm. den flaksa når jeg hadde ræva litt langt ute i en sving ;) hehe skal lese pm nå Siter www.kennethmoenmotorsport.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sea_West Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 he he jeg så moen kom i full brei i speilet så da var ikke jeg lei og be da sombrero :titties: noen som fikk det på film da... :rolleyes: faen kenneth du kjører jævlig fett.syke oppstell...ser jo veldig lett ut når du gjør det men........... Mulig supraguy her på bilforumet fikk filma det, husker ikke om jeg gjorde det, holdt på og brekke armen der jeg så dere kom så jeg fikk nok ikke filma det :( Siter "Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond. - BMW E30 320i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Kenneth og Paul, neste treff er vi nok 3 stk rundt breisladden ;) Regner med å ha bilen ferdig til det :) Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg