kaimagne Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Hehe, sleip og kul avatar du har, snylter røyk fra Kenneth :)Ja, var kanskje ikke spesielt lurt å quote det bildet, skal ikke så mye IQ til for å skjønne hvor avatar'n kommer fra... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtract Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Altså.. Dette med deling osv... Jeg driter i det.... Jeg kunne IKKE brydd meg mindre.... dere får lære dere å sammarbeide og dele banen..... det jeg bryr meg om er DE JÆVLA BILDENE!!!!!!!!!!!!!!!!! HVOR ER DEM!!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Altså.. Dette med deling osv... Jeg driter i det.... Jeg kunne IKKE brydd meg mindre.... dere får lære dere å sammarbeide og dele banen..... det jeg bryr meg om er DE JÆVLA BILDENE!!!!!!!!!!!!!!!!! HVOR ER DEM!!!!! Sherlock ! mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xenon Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Altså.. Dette med deling osv... Jeg driter i det.... Jeg kunne IKKE brydd meg mindre.... dere får lære dere å sammarbeide og dele banen..... det jeg bryr meg om er DE JÆVLA BILDENE!!!!!!!!!!!!!!!!! HVOR ER DEM!!!!! Ooooi... *babystemme*...så sinna da! Siter -Kenneth Drift Happens! No guts no glory! http://www.kennethgroth.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Razer Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Den Corvetten bråket jo sinnsykt! Dessuten irriterte det meg at han fikk kjøre uten tak mens MX5'er og Elise måtte kjøre med. Hater forskjellsbehandling, men sånn vil det vel alltid være. Han skulle vært kasta rett av banen etter min mening! Men at den hadde fullt bur har ingen betydning :rolleyes: Den var vel så og si racebygget, med solid bur, det er noe heeeeelt annet enn en MX5... Siter Martin Sørlie, 1985. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hersker Hans Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Synd det ikke ble mer kjøring på deg Hans. Hva er statusen på E12'n? Har ikke tatt av toppen enda, men jeg vet jo at topp pakning er røket, så da må jeg sjekke at toppen ikke er skjev og kanskje få fresa inn pianotråd i motorblokka og på med ny standard topppakning igjen. Ja, var kanskje ikke spesielt lurt å quote det bildet, skal ikke så mye IQ til for å skjønne hvor avatar'n kommer fra... avataren var kul den, bare behold den :) Kenneth har nok røyk, kan sikkert låne bort litt :) Siter Driftfun.com 1967 Chevrolet Camaro LS1/T56 1990 Chevrolet Van 6.5 g30 1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtract Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 sherlock er i væffal ikke du...... Prøver du å fortelle meg at det KUN er 2 mann av hele 2-300 med bilde cam som har lagt ut bilder. jeg har SETT DE BILDENE.... men det må da være flere som tokk bilder! Smartæs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 sherlock er i væffal ikke du...... Prøver du å fortelle meg at det KUN er 2 mann av hele 2-300 med bilde cam som har lagt ut bilder. jeg har SETT DE BILDENE.... men det må da være flere som tokk bilder!Smartæs ja, jeg har tatt bilder, men jeg har ikke hatt tid til å redigere dem som tar noen timer. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtract Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 so mooov it! movit movit!! lassaaaaaaaaard! angry angry Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 sherlock er i væffal ikke du...... Prøver du å fortelle meg at det KUN er 2 mann av hele 2-300 med bilde cam som har lagt ut bilder. jeg har SETT DE BILDENE.... men det må da være flere som tokk bilder!Smartæs Halla. Jeg er dust, men pisser lengre enn deg...etc, osv. Måtte bare kødde litt med deg. Du skriker jo som om ballene var i fyr hver gang en marihøne setter seg på fingeren din (-det betyr lykke, forresten). Jeg vil også se bilder fra dette, men det å skrike her inne tror jeg ikke motiverer noen til å legge ut flere bilder. Så bare slapp av, og så kanskje noen gidder å legge ut litt bilder etterhvert. Jeg hadde med 2 kompiser, og kameraet mitt (Eos 300 D). De tok noen bilder, men alle var desverre dårlige. Er ingen vits å legge de ut (dessuten var det bare 323 GT-R på de). Velkommen tilbake forresten. Hvor lenge blir du denne gang? Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Velkommen tilbake forresten. Hvor lenge blir du denne gang? he he samme åssen brukernavn den karen har så ern lett og avsløre notin "bump" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xtract Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 ja? Noen som har fått ut fingern fra feil hul og begynt å taste UPLOAD PICTURE knapp??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 he he samme åssen brukernavn den karen har så ern lett og avsløre notin "bump" Ja, kan ikke være vanskelig å se han, eller høre han.. hehe... Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Men at den hadde fullt bur har ingen betydning :rolleyes:Den var vel så og si racebygget, med solid bur, det er noe heeeeelt annet enn en MX5... Det er bare tull! Om den så var rigget for Le Mans 24h burde reglene vært klare og like for alle. Dessuten bråket den noe helt for jævlig...... Du tror vel ærlig talt ikke at det tynne taket på Elise og MX5 har noe å si i en eventuell rundvelt? Jeg for min del får veldig redusert sikt bakover + blindsone med taket på. Like regler for alle! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Det er bare tull! Om den så var rigget for Le Mans 24h burde reglene vært klare og like for alle. Dessuten bråket den noe helt for jævlig......Du tror vel ærlig talt ikke at det tynne taket på Elise og MX5 har noe å si i en eventuell rundvelt? Jeg for min del får veldig redusert sikt bakover + blindsone med taket på. Like regler for alle! Når du snakker om rundvelt med cab. Mener at det er en slik velte bøyle som spretter ut på mx5 som gjør at bilen ikke blir helt klemt ved eventuelt takking. Mener også dette er på BMW e-36 cab. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg