Gå til innhold

Rudskogen 03/05-05

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Det er bare tull! Om den så var rigget for Le Mans 24h burde reglene vært klare og like for alle. Dessuten bråket den noe helt for jævlig......

Du tror vel ærlig talt ikke at det tynne taket på Elise og MX5 har noe å si i en eventuell rundvelt?

Jeg for min del får veldig redusert sikt bakover + blindsone med taket på.

Like regler for alle!

Hey du, må ikke du rekke en frisørtime?

Du kan umulig ha fulgt med i timen. Jeg påstår ikke at MX5 taket beskytter noe særlig, men det er uansett bedre enn uten tak, og kan holde fast innholdet, om ikke å beskytte det.

Uansett hvordan du vrir og vender og snur, er uansett en bil med et skikkelig bur sikrere og bedre, ergo la ham kjøre.Greit, han har ingen handlepose til å holde fast armer og ben, men han satt i 4-punkts seler innenfor et tykkt bur. For alt vi vet hadde han armstropper også, da kan vi ikke si noe på det. Lyden har ikke jeg noe å si på, det var lydmålerguttas sak. Det jeg vet er at den lyden var ordentlig barsk ihvertfall.

Martin Sørlie, 1985.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 190
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Eventuelt har du krombøylene som klapper ned over hodet ditt, selv om de egentlig er for trange;)

hehe. aka "rottefelle" stylebars er scary shit ..

nei, roadsport c bur i min. det klapper ikke sammen

- 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver

- 1992 mx5 - Trackday toy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he samme åssen brukernavn den karen har så ern lett og avsløre notin

"bump"

Jepp! Tar ikke feil :D Men jeg syns nå forumet er morsommere med ham på plass! Hjelper kanskje litt med det nye navnet..? Så er man liksom advart... lol Han sier jo faktisk en del fornuftig, selv om det er ofte pakket inn i b.s... sombrero

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den Corvetten bråket jo sinnsykt! Dessuten irriterte det meg at han fikk kjøre uten tak mens MX5'er og Elise måtte kjøre med. Hater forskjellsbehandling, men sånn vil det vel alltid være. Han skulle vært kasta rett av banen etter min mening!

Uten at jeg har konstatert det, så tror jeg kanskje Corvetten kom/kommer igjennom en lydtest på 100db, hørte den bråka litt jeg og, men V8 brumming er litt snillere på lydtest enn høyfrekvente turtalls firere. Selv om lyden oppleves som høy, for meg er det musikk.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble en dyr helg for deg, altså?

må ha ny topppakning og nye innsugspakninger, har ikke sjekka pris enda. Koster vel rundt en 1000 lapp eller noe håper/tenker jeg. :)

topppakninga hadde sikkert blåst uansett, har hatt litt problemer med kjøling og, så den har sikkert vært litt lekk. så det var bra den røyk kanskje.

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må ha ny topppakning og nye innsugspakninger, har ikke sjekka pris enda. Koster vel rundt en 1000 lapp eller noe håper/tenker jeg. :)

topppakninga hadde sikkert blåst uansett, har hatt litt problemer med kjøling og, så den har sikkert vært litt lekk. så det var bra den røyk kanskje.

Vis du har hatt prob med kjølinga så er det nok den topp pakningen som er vært problemet.. Tror du måte før eller senere ha investert i ny topp pakning.. 1000 lapp er da ikke all værden for en kar som kjører bimmer? :rolleyes:

[V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic

[x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black

[x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle

[x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vis du har hatt prob med kjølinga så er det nok den topp pakningen som er vært problemet.. Tror du måte før eller senere ha investert i ny topp pakning.. 1000 lapp er da ikke all værden for en kar som kjører bimmer? :rolleyes:

1000lapp er ikke all værden for en kar som kjører bimmer ?

Bilen min er en gammal haug fra 1975 jo mann! :)

Var noen som sa at topppakninga var dyr, men de sa ikke hvor dyr. Bare ble litt nysgjerrig. har kjøpt toppakninger til 150kr, så da lurte jeg på hvor dyr en dyr topppakning er, uansett så skal jeg ta en ringerunde på mandag og finne det ut. '

Driftfun.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1000lapp er ikke all værden for en kar som kjører bimmer ?

Bilen min er en gammal haug fra 1975 jo mann! :)

Var noen som sa at topppakninga var dyr, men de sa ikke hvor dyr. Bare ble litt nysgjerrig. har kjøpt toppakninger til 150kr, så da lurte jeg på hvor dyr en dyr topppakning er, uansett så skal jeg ta en ringerunde på mandag og finne det ut. '

Lurt å ringe... Utrolig og prisen variere på deler og slik i disse dager.

Har et eksempek på Castrol TWS 10w-60 olje som jeg skal putte på motoren.

Det dyreste for 4l var 818,-. Det billigste jeg fikk samme kanna for(4l) var 490,-. Det er en del forskjell. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at de fleste var fornøyd med treffet. Måtte redde noen kjente med Land Cruisern. blant annet en Manta og en BMW. Hihi. Måtte gi tapt for den 200SX til chiller. Takk for hjelpa RDL.

Er tydelig at disse treffa bare blir større og større. Prøver å begrense antall biler på banen etter forholda.

Corvetten hadde vel ikke tak i det hele tatt? Til og med soltaket må ned.

Håper å se enda flere på neste treff. Kanskje jeg får ut bilen min å:p

Mvh Ecko

Sierra-> FuckedOnRaceDay

MR 2 '86-> Solgt

Celica 87-> Ribba -> Spiker

Charade-> Solgt tilbake

Citröen ZX -> borte

Corrolla EE 80 --> Døde og gjennoppstod som en flyende filmstjerne--> Skikkelig død denna gangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at de fleste var fornøyd med treffet. Måtte redde noen kjente med Land Cruisern. blant annet en Manta og en BMW. Hihi. Måtte gi tapt for den 200SX til chiller. Takk for hjelpa RDL.

Er tydelig at disse treffa bare blir større og større. Prøver å begrense antall biler på banen etter forholda.

Corvetten hadde vel ikke tak i det hele tatt? Til og med soltaket må ned.

Håper å se enda flere på neste treff. Kanskje jeg får ut bilen min å:p

Mvh Ecko

Jeg stiller opp på neste treff, vis jeg får informasjon om det. Skal legges til at jeg ikke klarer å få med meg ting som blir sakt så lett. Hadde kansje vært en ide og lagd en terminliste over biltreff som er i Norge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stiller opp på neste treff, vis jeg får informasjon om det. Skal legges til at jeg ikke klarer å få med meg ting som blir sakt så lett. Hadde kansje vært en ide og lagd en terminliste over biltreff som er i Norge.

Finn et forum der det ikke er terminliste da.... :) sombrero

82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper,

Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv

96 Mercedes E230

87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider