maxis Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 DET gjør du faen meg bare ikke!!! angry kebabåndes :fire: onfiredevi Skal en så absolutt ha den stygge gammle bakenden så er det FAEN meg bare å kjøpe en 140. sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxis Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 er ingen storjobb å bytte bakende,men er en del sveising..langs fangern kan en borre opp punktsveisene bortover..langs skjermen må man bestemme seg for hvordan og hvor en vil ha sveisen,er vel uendelig mange muligheter der. Men ikke glem at nyere type bakende har bredere bakluke,så en må bytte helt opp til bakruta liksom. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 jeh hadde jo gammel fronten å baken, men nå er d 86 front, å bredda me golf 2 skjærmer bak, OG peugote 406 lykter bak :D "ikke ferdi enda" bilder kommer seff! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Skal en så absolutt ha den stygge gammle bakenden så er det FAEN meg bare å kjøpe en 140. sombrero Bortsett fra at den er verre å få tak i, kun '73n som har sånn bakende vettu! Dessuten er interiøret og fronten ulik, og man får ikke 140 med skråstilt motor. DORK!!! Da kan vel heller de som ikke vil ha den gamle bakenden holde seg til helvete unna de gamle modellene og heller kjøpe 79-84 modellene! Der er jo bakenden "byttet" originalt, men ellers er de like de gamle (bortsett fra rundlyktene, men de kan lett byttes). Dessuten er 79-84 både enklere og billigere å få tak i enn 74-78! :fingers: Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvoturbo240 Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Men så er det jo stas å ha veteran å da...! :) Siter Volvo 242 DL-R http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=128156 bruksbil: Audi V8 quattro 4,2 biturbo Honda CBR 900RR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 jeh hadde jo gammel fronten å baken, men nå er d 86 front, å bredda me golf 2 skjærmer bak, OG peugote 406 lykter bak :D "ikke ferdi enda" bilder kommer seff! Og du får IKKE applaus av meg for å ha ødelagt den bilen... Jeg er helt enig i at den nye bakenden er både pen og mye mer moderne enn den gamle. Den ser mer helhetlig ut også, men jeg synes det er for jævlig at folk ødelegger noe som snart har samleverdi for å lage et design som finnes standard på modeller som ikke har mer enn kanskje litt bruksverdi. Hvorfor ikke heller kjøpe en nyere modell, i stedet for å ødelegge de gamle, og heller la entusiaster ta seg av de gamle?!?! 244 må dere gjerne ødelegge så mye dere orker, det samme gjelder gamle 245'er (som ikke egner seg til annet enn å bygge de om til nyere utseende), men hold fingra unna 242'ene. Det mysser ikke av dem lenger!! Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Men så er det jo stas å ha veteran å da...! :) Stas og stas.... vel, det er litt billigere å eie. Men har man råd til å bygge om bilen totalt, så har man vel råd til noen tusen ekstra i forsikring og årsavgift også?? Vil man absolutt ha en veteran med moderne utseende så ødelegg heller en gammal 244 eller 245 eller den gamle typen 144/142 (det er ikke noe større jobb å bytte ræva og fronten på dem). Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 skulle ikke sagt neitakk til en 242 med 75-78 look selv jeg.. skal ha meg det en dag! skamsenka med felger.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik H Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Kan ikke ødelegge en så fin rompe ;) Siter -77 242 Turbo -66 Ford 17m Super Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Funker det å montere smalere fangere på 77 mod?...Er liksom en sofa foran og bak...:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Funker det å montere smalere fangere på 77 mod?...Er liksom en sofa foran og bak...:P Nye typen fanger (plast) passer så godt som rett på! Da blir det SÅNN SOM DETTE (uten list det der da). Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goop Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Det ble bra:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg