DeffeR Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Heisann... Er det noen her som har vært borti å lage sin egen styling??? Jeg leker med tanken men lurte på om det var noen som hadde noen tips eller noe sånt til hvordan.... Såg i bilsport en som brukte byggskum... Finnes det andre ting..?? Mvh.. DeffeR:D Siter DeffeR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Majestet Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Noen meget billige tips her :-) Mvh Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeffeR Skrevet Mai 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Originally posted by Ibizaturbo Noen meget billige tips her :-) Mvh Marius hehehe Jau... den har jeg sett før... Kanskje det hadde vært no... Litt papp her og der... :D Siter DeffeR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mk1classic Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Bare det ikke blir som denne: Siter "mk1classic" '83 Golf GTI Rabbit '83 Golf GTI "Prosjekt" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeffeR Skrevet Mai 2, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Originally posted by mk1classic Bare det ikke blir som denne: HEHEHE... Oi sann.. det såg litt j****** ut... Nei jeg tenkte mer å bruke det som form jeg da... som en mal, og ha glassfiber utenpå..... Siter DeffeR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 Originally posted by DeffeR Heisann... Er det noen her som har vært borti å lage sin egen styling??? Jeg leker med tanken men lurte på om det var noen som hadde noen tips eller noe sånt til hvordan.... Såg i bilsport en som brukte byggskum... Finnes det andre ting..?? Mvh.. DeffeR:D Man kan støpe i glassfiber, lage i carbonfiber, lage i stål hvis man er flink nok eller kjenner en blikkenslager(ellerhvadetnåheter) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håkon A Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHA noe så fett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius Skrevet Mai 2, 2002 Rapporter Share Skrevet Mai 2, 2002 De som jobber på kompositt verksted kan mekke mye bra carbon deler! De har en sinnsyk autoklav der som er stor nok til å dytte en bil inni, ikke noe bilige saker :D Siter Bilforumet.no Administrator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg