B230ft Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 som sagt; bøker om trimming? har lest den eneste boka jeg har funnet ut og inn sikkert 10 ganger! hadde vært greit med noe nytt..! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo-Lars Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 som sagt; bøker om trimming? har lest den eneste boka jeg har funnet ut og inn sikkert 10 ganger! hadde vært greit med noe nytt..! Haynes har gitt ut en bok om tuning....tar for seg alt av trimming....de har brukt veldig mye honda motorer som exempler i boka, men trimming er for alle biler.....alt fra filter til supercharger.....få der hvor haynes bøker selges....bl.a Bilxtra... Siter "81 Volvo 242 - Prosjekt "82 Volvo 760 GLE - Bruksbil "86 Volvo 240 GL stv, TelenorBlue (Bruksbil/langtidsprosjekt) påkjørt, høgd (savne) "84 Volvo 240 (kjøpt for 1500,solgt for 13K) (Uten å røre den) "86 Volvo 240 GLE stv (delebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 som sagt; bøker om trimming? har lest den eneste boka jeg har funnet ut og inn sikkert 10 ganger! hadde vært greit med noe nytt..! Hvilken bok har du lest? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 oi har glemt tråden helt ut! men.. den heter enkelt å greit BILTRIMMING..serdeles fin bok! permen er i rødt skinn, og tittele er skrevet med fete gull bokstaver..likt på rygen..er liksom "bivelen" min..har godplassen i hylla når den ikke leses i.. utgitt i 1979 av teknologisk Forlag..eneste minus med boka er alderen..elektronisk innsprøytning omtales som "meget lovende,men enda på prøvestadiet." og kun et fåtall biler er nevnt med dette.. bortsett fra dette er boka meget bra,jeg har ihvertfall lært mye! står mye om letting av motor komponenter+++ andre ting som før i tiden var mer brukt enn det er i dag.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg