arnti Skrevet Mai 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 3, 2005 heisann drive å tar ut asfalt mattene i biln min.. har hørt att å sprute tørris ne på mattene så vill dei løsne??? har noen erfaring me dette,elr har dere nokken andre tips? MHV arnti Siter golf gti 83mod. golf gti 83mod. rabbit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mortenf Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 heisann drive å tar ut asfalt mattene i biln min..har hørt att å sprute tørris ne på mattene så vill dei løsne??? har noen erfaring me dette,elr har dere nokken andre tips? MHV arnti Det er mange måter å fjerne asfaltmatter på. Du kan rive dem av ved hjelp av makt, varme dem opp med en varmepistol og skrape dem av, eller bruke tørris. Tørris fungerer absolutt best etter det jeg har hørt. Mine tok jeg med varmepistol og det var en tidkrevende affære.. Siter 83 RX7 12A Turbo 89 Ford F-250 XLT Lariat x80 RX7 13B x82 929 HT Coupe x89 929 2.2i GLX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arnti Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 ja ej me he bruka varme no mn d e som du sei tidkrevende.. mn peiling kor man kan ¨få tak i tørris?? e d dyrt elr?? Siter golf gti 83mod. golf gti 83mod. rabbit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg