Gå til innhold

Venstre bakskjerm /firebird/esprit/formula/transam ønskes kjøpt

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Regner med at du søker noe brukt, men det er billig nytt også! Betalte 2900 for begge bakskjermene opp til Molde, fra Amerikanske Bildeler i Halden. Akkurat ferdig montert....ikke den beste kvaliteten..litt for lang enkelte plasser etc..Men sånn er repro.

62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise"

64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow"

71 Mustang Mach-1 "Phat-1"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

undersøk med firma i america for der koster de faktisk bar 69 dollar eller no, så da blir det fort halve prisen.....

Jobber sammen med en som har kjøpt endel deler der nede, men han har brått slutta, for han ble griselurt på noen ting der de hadde en ekstremt høy dollar/norske kr. S

Så sjekk alltid prisen på delen i usa for å sammenligne hvor mye butikkene tar seg betalt.....

Min hjemmeside...

http://www.lefsa.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får alle delene min stortsett fra fabrikk i USA, har en kammerat som importer deler...

Amerikanske bildeler bruker jeg ikke med mindre jeg ikke har noen andre valg. kjøpe deler fra Sumit klarer jeg fint selv, trenger ikke dem til å legge på 50% på Sumit prisene :rolleyes:

De bakskjermene du fikk var det ehele skjermen eller kun siden? Trenger helt fra tinnigen ved taket og hele veien bak.

Vill ha brukt, tenkte kanskje det var noen her som skulle huge en firebird eller noe :)

1966 Pontiac Catalina 421 Tri Power

1974 Pontiac Catalina Safari Wagon

1975 Pontiac Trans AM prosjekt

1977 Pontiac Catalina Safari Wagon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekket TACS Forumet?

Kansje bakskjermene brukbare her? :)

Hej! Jag håller på att slakta en Trans am -75 pga. att objektet är svensksålt = rejält rostigt + att en hel del grejer saknas. Jag har precis köpt bilen i kartonger, och ska använda en del utav grejerna till min Formula -71! Resten ska krängas av! Jag har en hel del friska plåtdelar: TA huv(kanonfin!), framskärmar, dörrar. Övriga delar:tex komplett nosparti, stolar + baksäte i vitt skinn(j-ligt fina!!!), bakkofångare, vinge, spoilers, vent. galler framskärmar, mittkonsoll, mängder med lister och krafs till inredning och rutor!

Ring för priser och mer info!!!

Har säkert glömt att räkna upp en massa prylar, så om du saknar något, var inte rädd för att ringa!

OBS!!! RING ENDAST!!! Svarar ogärna på mail!!!

0321-41071

0706928339

-71 Vista Cruiser

-79 Trans Am Blackbird

-96 Suburban 5,7 Vortech

X:G20-K5-S10-Z28-GTA-Astro-Caprice-Century-Regal-Mustang-Dart-Ramcharger+++

Lenke til kommentar
Del på andre sider