DaButcher Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hei, jeg ringte til volvo nå og hørte pris på bærekuler de koster nesten 600kr per stk, inkl mva. mao. er det billigere å importere de fra usa, der koster de på tilbud 40.8$ 40.8 * 2 + 65 = 146.6$ 146.6 * 6.15 = 901kr. sendt som gave => frakt og tollfritt jeg har jo bursdag snart! hehe jeg så også at bensinpumper, etc. er gjerne billigere å importere fra http://www.ipdusa.com, enn å kjøpe hos volvo. bensinpumperelè (grønt) dog, er billigere hos volvo, enn volvohuggeren. (252kr for nytt bensinpumperelè). noen deler mener jeg er veldig billige originalt, men andre kunne gjerne vært litt billigere. tankpumpen koster en god del hos volvo, mens den er billigere hos volvohuggeren (ny). kan mao. være lurt å regne på import også, når man skal ha nye deler. av og til kan nye deler være billigere enn brukte! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hos Mekonomen koster de 464,- (ikke servo eller pre-79) og 511,- (servo 79-) per stykk. Da er det jo ikke mange kronene å spare på import. Hvis du snakker pent til dem så får man alltid noen rabatter. Kjøpte batteri en gang, fikk først pris hos naboen dems. Når de sa prisen på sitt batteri, så ga jeg dem naboens pris (som lå ca 150kr under) og vips slo de av ca 300kr! :) Forstillingsdelene pleier å være av grei kvalitet hos Mekonomen, i alle fall det jeg selv har vært borti. EDIT: Biltema tar 149,- (hvis jeg husker riktig) per stykk. Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hos Mekonomen koster de 464,- (ikke servo eller pre-79) og 511,- (servo 79-) per stykk. Da er det jo ikke mange kronene å spare på import. Hvis du snakker pent til dem så får man alltid noen rabatter. Kjøpte batteri en gang, fikk først pris hos naboen dems. Når de sa prisen på sitt batteri, så ga jeg dem naboens pris (som lå ca 150kr under) og vips slo de av ca 300kr! :) Forstillingsdelene pleier å være av grei kvalitet hos Mekonomen, i alle fall det jeg selv har vært borti. EDIT: Biltema tar 149,- (hvis jeg husker riktig) per stykk. det var snakk om servo-bærekuler her. 511 * 2 = 1022kr + 107kr i porto = 1129kr. Det er mao. 200kr å spare, som faktisk er noen % på en så lav sum. vet ikke om jeg tør kjøpe bærekuler hos biltema?? Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 jeg kjøper aldri foringer, lager, bremser på biltema.. syns det er for dårlig kvalitet på det azz....slites ut fort... Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Vet ikke helt om jeg ville kjøpt bærekuler på Biltema selv heller, så sant det ikke er heeeelt krise. Men ville bare vise prisforskjellen. På den annen side kan man bytte noen Biltema-bærekuler for prisen av to stk et annet sted. Dere har jo Mekonomen i Bergen og, så da bortgår frakten. Adressen dems er Jonstadsveien 6, 5146 FYLLINGSDALEN, hvis ikke du visste det ;) Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 jeg fikk mine nye særvø bærekuler til ca 300,- stk sombrero dette var lemførder kuler kjøpt på bilextra (en del rabatt) http://www.zf-trading.com/brand_lem_de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg