Gå til innhold

Bilradiospesialisten?

Ranger emnet

Gjest nidaroo

Anbefalte innlegg

Gjest nidaroo

selger bilradiospesialisten bra med merker.... og eller er bilradiospesialisten dårleg. eg har ventet i 25 dager på ein bestilling men får den ikke. kan eg klage på ein måte? og kva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

selger bilradiospesialisten bra med merker.... og eller er bilradiospesialisten dårleg. eg har ventet i 25 dager på ein bestilling men får den ikke. kan eg klage på ein måte? og kva

Det kan gått hende at varen du har bestillt er utsolgt da, fordi at det skjedde da jeg bestile med en Xplod forsterkker derfra.......

Men jeg er likevel fornøyd med servicen der da....

De behandler da kunder godt der da............

Så du bør nok ringe opp ditt og høre hvor lenge til det er til de for inn igjen den varen du er på jakt etter.............

01 BMW 320 DAT.

x 09 Ford Ranger XLT

x 02 Volvo S60

x 93 MB 200E

x 87 MB 230E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ringer du dem ikke, så får du riktig svar på det du spør om.

Ingen andre som kan svare for dem innpå her. :-)

Dårlig oppfølgning når de ikke kan informere deg hva som skjer her.

Med hilsen megabillig.com

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Større firma som selger mye har lange køer på reperasjoner, spesielt hvis de ikke har eget verksted og må sende det videre til dem som reparerer for dem.

Med hilsen megabillig.com

stort sett bare positivt å si om de jeg også. Det eneste er at de har brukt snart 3 uker på å "fikse" cd spillern min. :wonder Det er litt kjipern å kjøre rundt i "nykjøpt" bil med kassett spiller

Per Pedersen

BMW 728i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare positivt å si om bilradiospesialisten. Får alltid den hjelpen og veiledningen jeg trenger der. God service og gode priser. Har alltid blitt fornøyd etter å ha handlet hos de.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider