Muggi Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg starter Tråden. Skriv bare inn om du vil være med, ikke no diskusjon her om ditt og datt. "Club-honda.org" trenger en pekepine på hvor mange det blir. Jeg stiller med min Civic ITR regner jeg med. Siter Honda Civic Coupe 1,6 EX med turbo MG F 1,8 : Kondemnert Honda Civic 1,5 LSI (B18C-R): Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Luudedude Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Kommer en tur på lørdag..... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 NÅR er gatebil på rudskogen da? Jeg kommer nok jeg også med min civic. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hondie Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 jeg skal dit uansett.håper bare att jeg blir ferdig med integraen Siter Civic VTi (solgt) Del Sol VTi (solgt) BMW e36 coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
civicmannen Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 er det ikke våler som er mest aktuelt først? Siter -> 92 Honda Prelude x-1993 Civic Coupe Esi Us Spec x-1993 Civic Hatchback Esi x-1993 Civic Sedan DXi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenna-civic Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Jeg kommer med Civic'n=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S-2000 Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Satser vel på at jeg kommer en tur i år gitt... Blir vel fort en fridag eller to fra jobben til dette, men kanskje man kan slå to fluer i en smekk og dra med en demobil også. Hondaen blir selvsagt med... Siter Mvh, Eric/S-2000 ----------------- LOTUS driver *signatur redigert pga regelbrudd* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboLeon Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Blir nok muligens en tur på meg også...vist jeg har fri da..... Siter Civicen er solgt, og 2002 Seat Leon 1,8 20vt er innkjøpt :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ibanez Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 NÅR er gatebil på rudskogen da? Jeg kommer nok jeg også med min civic. 08-10/7 | Rudskogen Jeg kommer hvis jeg har fri, tho ikke med noe rått av noe slag, blir mest for tilskuer plass tenker jeg. Siter mvh Daniel Nilsen \ Danieln Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keng Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 er det 8. - 10. juli?!? hmmmmz......da er jeg jo i florida!!! Siter -=Honda Civic Coupe=- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pyromaniac Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Håper å få igang Civic'en jeg også. Så gjennstår det bare å se om jeg får fri. Det blir årets beste bursdagsfest! onfiredevi Vi sees vel uansett i Civic-svingen :D Siter onfiredevi -95 Honda Civic MA8 1.4i onfiredevi Nye felger og en del ny styling kommer snart. "Grunnen til at menn liker damer i lakk og lær, er fordi det lukter ny bil!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thelle Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Jeg prøver å komme i år også. Men blir litt vanskelig om jeg ikke har bil. Driver med kjøp nå. Den gammle er død :/ Siter Chrysler Voyager 3,3L V6 Irc: EFNET - #Bilforumet.net (DAT^) Thelle.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg