DaButcher Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hei, Jeg vet at for AMcars, er det tusenvis av repro bildeler! Finnes det slikt for 242 dørpaneler også? hadde vært digg med nye, sorte dørpaneler! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Åååååh, lurer på om det fins til rekorden min og? De er gjennomhulla:( Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 jeg skulle lett gitt $$$ for dørpaneler laget i glassfiber istedenfor den dårlige pappen, samt kledd i sort vinyl eller ekte lær. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Mmmm, sikle... Må se om jeg finner noe! Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg