Gå til innhold

320i 94 mod. 18200km. selges grunnet familieforøkelse

Ranger emnet

jkr

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal mange på død og liv selge bilen bare p.g.a. familieforøkelse? Hvis det er 3. eller 4. ungen har jeg forståelse for det, men en coupé duger da som familiebil.

Er det økonomiske grunner skjønner jeg det også, men en E36 320i er vel ikke akkurat noen gullgruve...

Jeg ville beholdt bilen hvis jeg var deg, men hvis du absolutt skal selge, ønsker jeg deg lykke til :)

-sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal mange på død og liv selge bilen bare p.g.a. familieforøkelse? Hvis det er 3. eller 4. ungen har jeg forståelse for det, men en coupé duger da som familiebil.

Er det økonomiske grunner skjønner jeg det også, men en E36 320i er vel ikke akkurat noen gullgruve...

Jeg ville beholdt bilen hvis jeg var deg, men hvis du absolutt skal selge, ønsker jeg deg lykke til :)

Barnevogn? Lite praktisk bil til å ha småbarn i osv.. Og sjefen i familien har vel litt å si hun også? :)

Gratulerer da jkr!

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Barnevogn? Lite praktisk bil til å ha småbarn i osv.. Og sjefen i familien har vel litt å si hun også? :)

Gratulerer da jkr!

Det finnes da slike små og nette Simo-barnevogner i disse dager. Hunkjønnet har kanskje et ord med i spillet også...hva vet jeg :wonder :respect ;)

-sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg har jeg hatt muligheten til å beholde bilen så har jeg gjort det, selger med utrolig tungt hjerte, har brukt mye tid og penger på bilen, er så jævli fornøyd med den.

Men nå som det er en liten en på vei blir det problematisk å ha den, blant annet at vi skal kjøpe hus og som sagt stasjonsvogn.

Og som jonte sier har vell sjefen noe hun skull ha sagt doh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tro meg har jeg hatt muligheten til å beholde bilen så har jeg gjort det, selger med utrolig tungt hjerte, har brukt mye tid og penger på bilen, er så jævli fornøyd med den.

Men nå som det er en liten en på vei blir det problematisk å ha den, blant annet at vi skal kjøpe hus og som sagt stasjonsvogn.

Og som jonte sier har vell sjefen noe hun skull ha sagt doh

Hva skal du kjøpe av Stasjonsvogn? Jeg lurer enda på hva jeg velger når jeg kommer i den situasjonen.. Synd E39 ikke finnes som M5 Stasjonsvogn :)

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal du kjøpe av Stasjonsvogn? Jeg lurer enda på hva jeg velger når jeg kommer i den situasjonen.. Synd E39 ikke finnes som M5 Stasjonsvogn :)

Har sett på E39 525tds og E46 320D, tror det blir 320D.

Får en nyere bil til samme prisen også er den lettere å finne med utstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Når jeg fikk mitt første barn så klarte vi oss med E36, når vi nå har 2 barn så kan vi bare glemme det. Derfor solgte jeg raskt. Nå er det Golf Stasjonvogn som er bruksbil.

Jeg forstår godt at du vil selge (har solgt). Det er jævlig mye logistikk bare for å komme seg en tur på butikken.

E46 320D er kanonbra valg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min IS selges ikke pga det er en liten på vei Her er t.o.m. FTK (fritidskoordinator) enig, så langt det går skal vi beholde coupeen! Og jeg tror det skal gå utmerket.

Det går sikkert det, men det blir nok litt knotete når man skal inn i bagsetet med barnestol og lignende. Lykke til :)

Når jeg fikk mitt første barn så klarte vi oss med E36, når vi nå har 2 barn så kan vi bare glemme det. Derfor solgte jeg raskt. Nå er det Golf Stasjonvogn som er bruksbil.

Jeg forstår godt at du vil selge (har solgt). Det er jævlig mye logistikk bare for å komme seg en tur på butikken.

E46 320D er kanonbra valg

Der akkurat det som er, jeg vet med meg selv at det har tatt nøyaktig ett halvt sekund med problemer med barnevogna til jeg har eksplodert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider