Bajerman Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Være snill å modde på følgende på bilen min: frontlykter og sideblinkers(inpro) Nye klare røde/hvite baklykter(inpro) M3 kanalskjørt M3 list bak Rieger cup spoiler med integrert DTM leppe foran. Visst noen hadde giddet dette hadde jeg blitt kongefornøyd. Er mulig jeg er heldig å få byttet denne mot en E30 M3 visst personen liker det. Dette kittet er på tur, også ville jeg bare få en liten smakebit av hvordan det vil ta seg ut på min bil. På forhånd takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Kan jeg sikkert, men hva med et bilde? Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bajerman Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Er ny på forumet her.... Hvordan får jeg opp bilde da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hernes Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Gå på http://www.imageshack.ws der kan du laste opp bildene dine!! :D Siter - 01 VW Passat stv BRAKKA! - 84 BMW 320i E30 baur cab (X)79 VW transporter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bajerman Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg fikk det til;) Vært fint om noen hadde orket å gjøre dette for meg.... Takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ToRReS Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Huff, BMW. Jaja... Noen mulighet for at du kan legge ut bilder av de delene du vil ha på? Prøv å finn noen i samme vinkel som bildene :) Siter X - Chrysler Neon 2.0i LE -x - Neon Lys -x - Racing Trekk fra USA -x - Racing Girkule & Pedaler -x - Bolt Annlegg (Torture tested) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bajerman Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Her er noen bilder.. Var vanskelig å finne helt perfekte bilder i rette vinkler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 digg da..gleder meg til å se noen som modder Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bajerman Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Her her et bilde av M3 lista bak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 okey..nice da Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bajerman Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Noen som gidder:)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Jeg gjorde ikke så mye, pga av at det ble så dårlig med at bildene var i feil vinkel. Du får vente til du får delene det kommer til å bli kult! :) nye lykter m3 skjørt Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 fin modd supraguy!...likyte skjørtet... Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bajerman Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Ååå, gleder meg til kittet kommer:D Du klarer ikke å få lys i ringene? At du på en måte gjør bildet litt mørkere, slik at du får angeleyes`ene opplyst:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bajerman Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Er det noen som klarer å få lys i ringene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg