Gå til innhold

BMW 1-serie eller Audi A3?

Ranger emnet

CarFreak!

Anbefalte innlegg

Hey, lurer på hva dere ville valgt av BMW 1-serie og Audi A3.... Begge med 1.6 liters på 115 HK....BMW'en har jo bakjulstrekka :D mens Audi har fattig FWD :fingers: Men synes fronten til Audi er vesentlig heftigere og sintere enn BMW'ens.... hmmm.

Hva ville dere ha valgt?

bmw1serie2dy.jpg

Audi%20A3%202004%20-%201024x768.jpg

De skal jo selvfølgelig styles ;)

'10 Audi A4 Allroad 2.0TDI 170HK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 56
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

samme problemet hadde en kolega av moren min for en stund siden ..

hun ville egentlig ha Audien men etter å ha prøvd begge var det ingen tvil .. BMWen vant på ALT

(selv om de har gått bakover når det gjelder interiør kvalitet)

[*] 2003 Lexus IS200

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja da har folket talt da, BMW virker som et bra valg! Genialt at BMW har lagd en så liten bil med bakhjulstrekk! kiddie tannløs

Nå er det bare å sjekke pris på litt styling, blir sikkert ikke billig.....

Har nå et år på meg da! ;D alacocaina

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke muligheten til å velge 120d? da? :D

Hvis ikke trur jeg nesten jeg hadde valgt Audien.. Den kan bli sykt pen i riktig farge og litt småstylet.. Helst den mørkeblå metalic fargen den kommer i..

Jeg syns 1 serien er pen også, men den ser mer uskyldig ut, også var jeg ikke helt imponert etter at jeg så de testet den i topgear..Dessuten! Den nye a3n kommer nesten ferdig med "bad-look", så den ser en del sinna ut :)

Og trenger du virkelig rwd? ingen av disse bilene spinner om sommern uansett.. og jeg er sikker på at du kan ha det like moro med brekket om vintern :D

BMW E46 Coupe

Toyota Corolla KE70 2-dørs

The best car safety device is a rear-view mirror with a cop in it... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stort sett eneste gode grunnen til å velge bmw'en er jo at den har bakhjulstrekk. Så er det jo bare å spørre seg selv om man virkelig trenger bakhjulstrekk og om det vil bety noe i praksis for deg. Regner med at du ikke har planer om å ligge sidelengs gjennom alle svinger med en 1.6 liter.

Uansett er audien ca 10 ganger penere og interiøret på audi slår bmw sitt anyday!

Nuff said sombrero

- '01 SEAT Leon 4 20VT

X '96 VW Polo Colour Concept

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville nok valgt BWM-en her, siden det blir litt mer kjøreglede og at man kan leke seg litt på vinteren med BMW-en. Såvidt jeg vet ruller det ikke så mange slike på veien heller. Men nå viser du jo bilder av en stylet BMW og en original A3..

Hadde du kunne valgt A3-en med 1.8T Quattro, er vel mitt valg åpenbart ;)

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hey, lurer på hva dere ville valgt av BMW 1-serie og Audi A3.... Begge med 1.6 liters på 115 HK....BMW'en har jo bakjulstrekka :D mens Audi har fattig FWD :fingers: Men synes fronten til Audi er vesentlig heftigere og sintere enn BMW'ens.... hmmm.

Hva ville dere ha valgt?

De skal jo selvfølgelig styles ;)

Ifølge top gear er bmw'en UFATTELIG lat, selv til å ha 115 hk. liten vits med rwd da.. Ikke at jeg er så voldsomt begeistra for audi, men jeg tror den har mer potensiale. Selv ville jeg kjøpt noe som ga litt mer valuta for pengene.. Gjerne noe japansk, kommer endel søte konebiler derfra om dagen, og prisene er lavere, slik at du har råd til *litt* mere motor:)

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om jeg har lyst å støpe nye sjøstøvler til bmw's designsjef hadde jeg nok tatt bimmeren. Har fint lite til overs for a3. De er en bil for folk som ikke er glad i å kjøre bil... Dørgende kjedelig, og feilhjulstrekk. Hjelper ikke med quattro heller, siden a3 ikke har ekte quattro......

'69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke muligheten til å velge 120d? da? :D

Hvis ikke trur jeg nesten jeg hadde valgt Audien.. Den kan bli sykt pen i riktig farge og litt småstylet.. Helst den mørkeblå metalic fargen den kommer i..

Jeg syns 1 serien er pen også, men den ser mer uskyldig ut, også var jeg ikke helt imponert etter at jeg så de testet den i topgear..Dessuten! Den nye a3n kommer nesten ferdig med "bad-look", så den ser en del sinna ut :)

Og trenger du virkelig rwd? ingen av disse bilene spinner om sommern uansett.. og jeg er sikker på at du kan ha det like moro med brekket om vintern :D

NÅ har det seg slik at fatter'n ikke er keen på at jeg skal har store sakene under panseret i starten. (Man kan fort miste hue når u er i min alder med full guffe på anlegget og venner i bilen:P , selv om jeg ser en del folk oppi åra som forsåvet gjør det å blah Får nøye meg med 115hk i starten, skal funke greit å ligge brett med det på vintern! :rolleyes: har bare vokst opp med rwd biler, så har lyst på det :titties:

Lenke til kommentar
Del på andre sider