Gå til innhold

Noen som har prøvd ut denne :P

Ranger emnet

TD POWER

Anbefalte innlegg

Jeg ha en føner her du kan få billig, den vil gi mer effekt økning enn den der.

Hehe.. tviler ikje... Mye fun som lages... :P

Treng ikje slikt eg... Har masse Power fra den turboen eg har :P

- 02 Passat Highline 4-motion 130

- 90 Golf Mk2 TD

x 83 Golf Mk1 1.6

x 80 Golf Mk1 1.8 "Delebil"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverer ca 5000 liter/minuttet.

akkurat det tror jeg i hvertfall ikke.... frakke kompressorer leverer jo ikke 1000liter en gang da, jeg har i hvertfall ikke sett noen av dem som leverer over 1000liter/min i hvertfall (trykkluftkompressorer altså)..... om den lille tassen der skal klare å levere 5000liter i munuttet så må selve viften ha noe sykt o/ i minuttet :D

+ at den må dra 5000liter med luft gjennom luftfilteret først også..... drar vel med seg hele luftfilteret da vel, å ene frontlykta di :driving

94 AUDI 80 Quattro (Competition)

===>>

x 83 VW Golf GTI16V - Solgt

x 91 VW Golf GTI16V - Solgt

x 88 VW Golf GL - Oppbrukt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leverer ca 5000 liter/minuttet.

akkurat det tror jeg i hvertfall ikke.... frakke kompressorer leverer jo ikke 1000liter en gang da, jeg har i hvertfall ikke sett noen av dem som leverer over 1000liter/min i hvertfall (trykkluftkompressorer altså)..... om den lille tassen der skal klare å levere 5000liter i munuttet så må selve viften ha noe sykt o/ i minuttet :D

+ at den må dra 5000liter med luft gjennom luftfilteret først også..... drar vel med seg hele luftfilteret da vel, å ene frontlykta di :driving

kunne ikke sagt det bedre selv pater :D

Golf G60 1991

x Golf GTI 16 V - 1988

x Golf GL 1.8 - 1985

x Derbi sm - 2002

Lenke til kommentar
Del på andre sider