Gå til innhold

Erfaringer med BoomBoom?

Ranger emnet

Evolve

Anbefalte innlegg

Problemet med BB er vel at de (han) driver med såkalt paralell-import, og er dermed svartelistet hos EMMA/DB osv. Produkt messig skal jeg ikke uttale meg, men kan vel fortelle at jeg kjøpte en forsterker fra BB _før_ jeg kom over dette forumet. Utifra det jeg idag vet, så er produktene til BB for dem uten noen særlig peiling på bilstereo. Du får hva du betaler for. Har ikke noe å utsette på servicen eller levering da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva vil det si at de er svartelistet hos EMMA/DB? Kan man ikke delta i f.eks dB Drag osv hvis man bruker anlegg kjøpt hos BB?

Teori er når du vet alt, men ingen ting fungerer. Praksis er når alt fungerer, men du vet ikke hvorfor. Jeg kombinerer teori og praksis, så hos meg fungerer ingenting og jeg vet ikke hvorfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke utale meg om firmaet men de har lovet å ordne medlemskapet i Acap da flere kunder har spurt .

Sist jeg spurte om dette fikk jeg til svar ta det rolig jeg ordner det slik jeg har fortalt mine kunder .

Fristen er gått ut den og ingen ting har skjedd .

Avtalen var at BB skulle få bli med i Acap om de fjernet paralell produktene og rettet seg etter dagens regler .

Dette sa Tommy seg enig i men har ikke hørt mere, litt synd da dette går utover kundene hans som ønsker delta .

Er vel ikke svartelista hos DB Drag .

Men som sagt jeg har snakket med Tommy for å kunne få til en avtale slik at hans kunder kan være med, og døren er jo ikke lukket men da må noe skje kjapt .

Men at firmaer tar forskudd kan jeg forstå, da en del elementer ikke henter pakker .

Har selv praktisert dette men tilbyr også oppkrav for de som ønsker dette .

Frank

Driver Audioteam .

Leder i Acap .

Agent for Ice Audio

Lenke til kommentar
Del på andre sider