Kaksa Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Hallo, er i Bergen en liten tur no, og tenkte eg skulle prøve å få med meg søskenbarnet mitt ut å cruise litt. Hvor er det folk holder til om kveldane? Nokon spesielle plasser eg bør ta meg ein tur for å treffe kjekke folk å sjå flotte bila? :p Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiffy Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 bryggen kansje? Siter Nissan Sunny GTI 16v NCCN.no(Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Sotra :rolleyes: Har ikke vært der så mye men har fått den ideen at det er endel volvo rånere der sombrero Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondie Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Finner ofte folk på fredag og lørdag på strandkaien under taket, loddefjord/vestkanten, nestun Siter MK3 2001 Ford Mondeo 2.0 - ex politibil Mk3 2002 Ford Mondeo 1,8 - bytta inn MK1 1994 Ford Mondeo 1,8 - solgt 2004 Chrysler Voyager 2,4 SE - firmabilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Begynner å komme endel rånere på bønes nå også.. Forferdelig mange som blir 18 de neste årene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 det er også en del som pleier å stå på volvaten ved lagunen... :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 lurte litt på det samme jeg.. har vært i Bergen ei uke nå, med en kompis. Det værste var jo at vi måtte demontere fronten for å kjøre gjennom sentrum, tok fryktelig nedi. har enda ikke kommet over noen store "råne-hangouts". fant du det du var ute etter ? Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 hehe, demontere fronten ja :D da skulle du sett et par av dumpene FØR de ble høvla! var jo enklere å kjøre over ulriken :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zero Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 skremmende! uansett, herlig vær idag.. satser på å se noe råne-miljø ikveld!! (og damer i miniskjørt i byen) =D Siter Audi A4 - 2.0 TDI B8 Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexxx Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Er det noe bergen er god på så er det dårlige veier. Skremmende lite som blir gjort. doh Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Essokickers er vel begynt å bli bra kjent i Bergen etterhvert.... .com tror eg adressen e.... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaksa Skrevet Mai 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Blei ikkje nokke råning i Bergen nei.. Blei liksom ikkje anledning til det. Men det blei endel langkjøring for min del da.. :p I'll be back when i got my license :p Siter -Kim- 1996 Volvo S40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg