jva Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 lurer på hvorfor jeg ikke får til å legge inn et innlegg når jeg har lagt inn siste inlegget på en post jeg selv har laget. (håper noen forsto denne litt surrete posten :D) Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Svare på din egen post mener du? Eller? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Granada Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Jeg som misforstod alt.. Nevermind Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 nja, mente hvorfor jeg ikke kan legge inn nytt inlegg her fks. http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=72473 Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 Akkurat denne posten er stengt ser det ut til.. jeg får heller ikke postet.. men admins, hvorfor sier dere ikke hvorfor dere stenger tråden? om dere gjorde det hadde vi nok lært mer og sluppet slike tråder;) X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jva Skrevet Mai 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 har kommet over mange slike tråder i det siste. pleier ikke et hengelås symbol komme opp når tråden er låst da? jeg fikk fremdeles redigere inleggene mine. Siter Å tenke seg om før man prater, er som å tørke seg i ræven før man driter! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2005 ser dere at dette står der: Dette forumet er nå stengt. Bruk http://www.bilforumet.net/kjopsalg/ i steden. Dette ble gjort for noen dager siden, derfor kan dere ikke svare på trådene der, men dere kan redigere innleggene deres. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg