Gå til innhold

Nissan Skyline spotted

Ranger emnet

E36

Anbefalte innlegg

Var et eller annet sted på alnabru, da jeg fikk øye på en brun skyline bak noen biler som var bak meg, jeg lot bilene kjøre og fikk skylinen bak meg, bare for moro skyld køddet jeg med han, bånnet fra han, han ga på for fullt og dro som faen tok de breisledda i veien,heftig røyk ute på veien, den bilen var så rå, jeg så ikke bilen ordentlig, men det sto JAPAN IMPORT på skiltet, hadde prøveskilter, venstrestyrt, en mann som kjørte,dame satt ved siden av, noen som vet noe om den bilen. Hadde så moro med han, til slutt stoppa vi ved kryssa og vinka til hverandre og kjørte hver vår vei.

Bmw Rulerrrrrrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja snakka med eierene på tirsdag,

Regner med at den var grå(ikke brun) med svart body kit?

Den skal visst være god for 600 - 700 hk sa han.(tippa han)

Skal se om jeg finner ett bilde av den, ja den er utrolig rå.

Mange som sier det er nye prosjektet til ruud men det er feil, han har bare vært med så smått på den.

Så den dro ut av krysset ved rudskoegn og det dro helt sykt, utrolig rå lyd også.

EDIT: fant noen bilder av den.Her har den ikke det samma body kitet vel, ser litt annerledes ut nå.

http://japanimport.no/pris_eksempler/NISSAN/nissan_skyline_gtr32/

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som sier det er nye prosjektet til ruud men det er feil, han har bare vært med så smått på den.

Så den dro ut av krysset ved rudskoegn og det dro helt sykt, utrolig rå lyd også.

EHH????

Hvem har du pratet med da??

Det er Trond og Knut-Erik fra Japan-import som eier, men ALLE mods som er gjordt siden den kom til lande og kostnadene har mr.Ruud gjort. Jeg har skrudd mer på den bilen enn det en av eierne har gjort. Ingen som vet hvor mye hester det er, men det er trolig over 500hk.. 600-700hk kan du glemme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EHH????

Hvem har du pratet med da??

Det er Trond og Knut-Erik fra Japan-import som eier, men ALLE mods som er gjordt siden den kom til lande og kostnadene har mr.Ruud gjort. Jeg har skrudd mer på den bilen enn det en av eierne har gjort. Ingen som vet hvor mye hester det er, men det er trolig over 500hk.. 600-700hk kan du glemme..

Hmm vet ikke hva han heter jeg, men men var vel i alle fall noe rundt 600 hk han sa til meg

"Oversteer is best cause you don't see the tree that kills you" -Richard Hammond.

- BMW E30 320i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trodde detta var bilen til ruud jeg...så feil kan man ta..

men er jo sagt det på flere forum at det er hans...synes å han har gitt litt inntrykk for det...sikkert missforstått da! har han ingen bil i år han da?

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altid lett å misforstå ...særlig hvis man tror å synns mye doh

Det var jeg som kjørte bilen da vi møtte en litt ivrig bilist i en gm MB

som beskriver situasjonen på toppen her sombrero

Prosjektet er et samarbeid mellom to bedrifter :)

Bilen går godt og skal justeres før gatebil ,uvist hvor mye turboene leverer til osv ,men morro skal det nok bli uansett :titties: :titties:

Bilen er forøverig for salg hvis noen skulle ønske seg en doning som går godt !!

Vi ses på gatebil

mvh

Jan Øivind Ruud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altid lett å misforstå ...særlig hvis man tror å synns mye doh

Det var jeg som kjørte bilen da vi møtte en litt ivrig bilist i en gm MB

lalalalalalalaaaallllaaaaaala Ja det var meg det, fy faen som den dro, jeg må bare si at jeg har den tendensen til å hisse opp folk med gromme biler, jeg elsker å se når dem drar som et helvete og all den gromme lyden bila lager, og jeg å kompisa fikk jo litt av et show foran oss, den sleddinga osv, det var 3 biler bak meg og du bak dem så jeg fikk deg til å komme bak meg og kødde litt, hehe, dette var morsomt, så deg faktisk på Rv163 østre aker vei mot lørenskog, jeg var på andre siden mot oslo. Skal du kjøre på Gatebiltreffene da?

Bmw Rulerrrrrrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider