oddi Skrevet Juni 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 9, 2005 Hmm, og bakhjulstrekk kommer etter 88? Fanden, jeg har kjøpt meg en 900 fra 87 som jeg ikke har fått hentet enda. Nesten litt synd. Men leking skal man nok få til ;) bakhjulsBREKK kommer etter 88.. hvis din er fra 1987 har den håndbrekk på fremhjulene...:) Alle saaber har forhjulstrekk utenom de som har fiksa det sjæl, og det er ikke barebare:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vangen Skrevet Juni 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 13, 2005 Er det _veldig_ mye slit å gjøre dette da? :p Siter VW Passat '99 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Juni 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 21, 2005 Er det _veldig_ mye slit å gjøre dette da? :p Jepp, er nok det.. ;) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Juli 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2005 BakhjulsTREKK Saab hadde jo vært drømmen, ikke bare fordi det er sinnsykt morro, men fordi jeg enda ikke har sett noen som har det! Firehjulstrekkere er det jo et par av i Sverige, men bakhjulstrekk..? ;) Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg