avz Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Jeg har kommet på en bra kombinasjon: Saab-Turbo og bakhjulsdrift! Har finni meg en donor-bil. Jeg har ikke vært så mye borti Saabmotor, og heller ikke turbo, mest gamle Rekord- og Granada-gasser-motorer. Har prøvd å kartlegge hva alt er, men ettersom det er litt trangt oppi der, så må jeg bare spørre. Les siste innlegget mitt i prosjekt-tråden: http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=73774 Siter -Ikke mye snøring på lite, men litt snøring på mye! ;) Nåværende bruksbil: 1992 Ford Sierra 4x4 stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tweeky Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Tenkt tanken med Saab turbomotor og bakhjulstrekker selv utallige ganger. Det er gjort i Sverige, og er nok ikke spesielt vanskelig heller med litt innsats. Og for en ultimat blanding når man har verdens beste motor og når den drar i riktig ende i tillegg... sier ikke mer ;) Siter - 1993 Saab 9000 Aero - 1986 Mercedes E300 - Jobbil m/ manuell - Kristoffer, Stcn N783 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg