Gå til innhold

Tysk - Østrisk bakkeløp

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Var en som gav disse filmene over irc. (Takker og bukker)

Har alldri sett noe så sykt innen bakkeløp.

Gutta bruker F3000 biler, noe Gr.B biler, Mercedes, Opel, racingrigget Bmw med 3l på 550 hester. Her slår det gnister alle veier! :)

ftp://ftp2.videoconcept.fr/videoconcept/clips/bergcup04.wmv Lagre som mål/Save target as

ftp://ftp2.videoconcept.fr/videoconcept/clips/cam4.wmv Lagre som mål/Save target as

Mere her ftp://ftp2.videoconcept.fr/videoconcept/clips/

EDIT. La ut resten av filmene direkte

ftp://ftp2.videoconcept.fr/videoconcept/clips/04championnat.wmv

ftp://ftp2.videoconcept.fr/videoconcept/clips/05regal_abres.wmv

ftp://ftp2.videoconcept.fr/videoconcept/clips/cam5.wmv

ftp://ftp2.videoconcept.fr/videoconcept/clips/crash6.wmv

ftp://ftp2.videoconcept.fr/videoconcept/clips/PLASA2DVD_AH.wmv

mvh CalibR

Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows

Through Gates And Opens 70 Flat To Finish

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av de gutta der er ikke vel bevart, men det gjør da ikke oss som ska se på filmene noe akkurat :D

Han er ikke helt i vater ut av svingen han i den sorte Golf I'ern i bergcup04.wmv, et minutt ut i filmen, haha.

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOmmer opp at jeg må logge på når jeg skal inne på den ftp serveren hvro det ligger flere filmer doh

Jeg fikk også denne beskjeden om jeg prøvde å åpne linken i nettleseren min. Løsningen ble å logge inn med et ftp program istedet.

Sleng inn ftp2.videoconcept.fr som url\ip i et ftp program, og prøv å logge på helt til du kommer inn (ikke skriv inn brukernavn eller passord). Jeg kom inn på andre forsøket. Denne ftp serveren er sikkert full i ny og ne som alle andre ftp servere ;)

- '11 Lexus CT 200h
- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]
- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]
- '84 Toyota Corolla [Kondemnert]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte Berg Cup '04. filmen skulle være her etter 2-5 virkedager.

Jeg valgte å koste på noen ekstra kroner for oppkrav jeg da, har ikke noe spes lyst å forhåndsbetalte til et firma i frankrike / østerrike :)

Hadde vel spart en 60-70kr på visa men..!

Selve bestillinga gikk kjempekjapt tok 5min, man lager bare en profil der inne, så neste gang logger jeg inn, bestiller også har de all info.

Bestilte bare en i første omgang.. er jeg fornøyd blir det vel fler filmer ganske kjapt.

Gleder meg.. :D

Dersom fler skal ha filmer kan vi jo få til en fellesbestilling så blir det ikke så mye å betale i frakt og slikt.

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Har selv bestilt filmene fra sesong 2003 og 2004 nå :)

En ting jeg lurer på....hvordan får dem breddet bilene så jævelig ? skal mer til enn 10" brede felger for å få hjulene til å stå nærmest på utsiden av karosseriet for å si det slik, det er i allefall helt sjef !! thumpsup

- VW Golf GTI Rabbit 1983

x Fiat Uno Turbo 1986

x BMW e30 325 1986

x Ford Fiesta XR2 1986

Lenke til kommentar
Del på andre sider