Vomaz Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Meld deg inn da? Koster jo bare kr 250,- i året og da får du my fine goder ser jeg ;) hvor kan jeg gjøre det da? Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nuddi540 Skrevet Mai 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 12, 2005 Noen som vet hva som skjer den 16 mai på Lånke Siter e-39 540i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty740 Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 ingenting... Siter 1987 Volvo 244 2.3 16V-T 2001 VW Transporter 2,5TDI 2007 Tysse Bilfrakter Ja jeg frakter billi! =P Viking redningstjeneste Trondheim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 koster det noe å stille ut bilen? jeg kommer kjørende såfremt at bilen funker fint på turn nedover:) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 Klokkeslett for Street Cars gatebiltreff den 22 mai..? Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mercedes_Lover Skrevet Mai 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 18, 2005 ingen mercedes treff ? Siter Kjører moped. 1999 modell suzuki tsx evoII trim:nope Styling: ja d har vi sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet Mai 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 19, 2005 Begynte vel i 10 tiden.. men er mer eller mindre lukket.. de fikk se ann litt.. men er åpent for publikum da:) rekner med de som kommer i rett tid får kjøre også,men garanterer ingen ting! Da får vi bare håpe på stort oppmøte og godt vær! :) Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet Mai 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 22, 2005 Lite oppmøte på Street Cars treffet :/ Våler tok jo sikkert de fleste, men det burde vært annonsert litt mere for street cars treffet da, ingen av de jeg snakket med dagen før visste at det skjedde noe på Lånke liksom.. Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Var vell heller lite oppmøte av folk på Streetcars ja gitt....Bra for meg, ble jo mere kjøring. Må vell dessverre si at dette treffet var egentlig litt dårlig gjennomtenkt, med tanke på betaling fra de som kom, ordning av flaggvakter, hjelpebil, timeplan osv. Men noe som VAR bra, det var kjøringa :) Var vell en Omega3000 og et par Cossier som herja litt utpå der....DET liker vi ja.... :D Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afen Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Var vell heller lite oppmøte av folk på Streetcars ja gitt....Bra for meg, ble jo mere kjøring.Må vell dessverre si at dette treffet var egentlig litt dårlig gjennomtenkt, med tanke på betaling fra de som kom, ordning av flaggvakter, hjelpebil, timeplan osv. Men noe som VAR bra, det var kjøringa :) Var vell en Omega3000 og et par Cossier som herja litt utpå der....DET liker vi ja.... :D Ikke glem en svart audi som brekka seg halvt i hjel :P Siter 1987 Audi 90 Quattro 1969 Volvo Amazon Low class, low budget, high octane! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
young_ Skrevet Mai 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 23, 2005 Ja det tok serriøst helt av. Dårlig organisert, enig der, men mye fet råning. Jeg syns i allefall det var verd hvert øre :naaaws notin Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Når starter det? Varighet? Inngang? Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zamot Skrevet Mai 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2005 Noen som vet hvor mye banekjøringen på Lånke med Volvoklubben 4. juni koster? Siter SEATforum.no Seat Leon Turbo BMW 320D M-Sport x Mitsubishi Lancer Evolution IX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Noen som vet hvor mye banekjøringen på Lånke med Volvoklubben 4. juni koster? Koster 200kr og kjøre hvis du ikke er medlem, gratis hvis du er medlem :) Noen som vet når på Fredagen det starter på Lånke? Er vell ikke fra morran av? Siden det er arbeidsdag og greier....Rekker ikke å være på Lånke før i 5 tiden jeg iallefall, grunnet jobb..... Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Excaliburz Skrevet Juni 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2005 Beklager kvaliteten.. Thank you John Thomas ;) Da bli det Lånke på Fredan vettu!! Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg