Satrixen Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Hvor får jeg tak i ny/brukt hattehylle til golf 4?? Driver å bygger i bilen min nå, og den hattehylla jeg hadde før der kræsjer 6x9 høyttalerene i bass kassa.. Trenger en ny en før lørdag så hvis noen har et tips så kom med det..! Skal lages sak i lokalavia på lørdagen se.. doh Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Kan bli vanskelig men du kan prøve http://www.norskbildelesenter.no -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Har prøvd der, men fant ingenting angry Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Lag en selv av MDF eller spon plate, og trekk den i stoff.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Det var i utgangspuktet meningen, men for å spare litt tid og jobb så håpet jeg at jeg kunne bruke orginal hattehylla. Tror det blir litt penere "overganger" også. Legger ut bilder av det ferdige resultatet i helgen :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suvdal Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Dra til den nærmeste huggeren i nærheten av deg og se om det står noen Golfer der f.eks!? Siter 02 Passat Highline x-98 Golf IV GTI 1.8T x-91 Golf II GL 1.6 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Mai 10, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 10, 2005 Det ordnet seg :) Tok noen telefoner, og fikk napp på et bilhoggeri i Halden. Det gikk på håret! Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg