Gå til innhold

Cobra (replica) som dreit seg ut ved Sinsen

Ranger emnet

arildh

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du må jo ikke kjøre så sakte da :D

Selv om du kjører 80 i 60'en er det alltid en eller annen som skal ligge oppi ræva di, eller vil forbi;) Skal ikke påstå at jeg aldri har kjørt forbi bare på kødd, men er enig i at det er irriterende når folk ligger å pusher!

'84 Alfa Romeo GTV6

'92 BMW E34 520iA (bytta i alfa)

'82 BMW E28 535iA (solgt)

'84 BMW E30 318i (skrota)

'87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal de forbi, så får de kjøre forbi, ikke ligge oppi rævva mi bare på dritt, er ikke ofte det skjer men får bare prøve å gi faen i de..

Hender det er noen teite corollaer som føler seg støtt av at jeg har en tommy som pisser på toyota i bakruta, men det er bare morro, de peker og styrer i toyotaene sine da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han hadde en kompis bak seg så er det jo mulig at han var ute og testet bilen og hadde med følgebil? Dette har jeg selv gjort. Og når du tester bil så er det jo greit å se om den holder når du drar på litt... Så dette er vel ikke å drite seg ut. Å legge seg i feil fil i en rundkjøring er å drite seg ut mer en det her... og 3 av 5 personer legger seg faktisk i feil fil i en rundkjøring..

Får jeg lov til å skrive dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han hadde en kompis bak seg så er det jo mulig at han var ute og testet bilen og hadde med følgebil? Dette har jeg selv gjort. Og når du tester bil så er det jo greit å se om den holder når du drar på litt... Så dette er vel ikke å drite seg ut. Å legge seg i feil fil i en rundkjøring er å drite seg ut mer en det her... og 3 av 5 personer legger seg faktisk i feil fil i en rundkjøring..

Helt enig med deg der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er du tett! noen er idioter, men så tett går d ikke ann å bli asså! angry

Nja, det kommer jo litt ann på :P Ligger du heeelt tett innpå ræva til en kar i en lang periode ville jeg sagt du fortjente den smellen som kom :rolleyes:

IKKE at jeg gjør det selv, men veit hvor irriterende det kan være å ha noen som tailgater deg og det er regler som sier hvor langt bak du skal ligge ;)

[o] BMW 320i 87' (Parkert)

[x] Peugeout 309 SX 89' (Vraka)

På let etter: 325 delebil, turbo grenrør og billig turbo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nja, det kommer jo litt ann på :P Ligger du heeelt tett innpå ræva til en kar i en lang periode ville jeg sagt du fortjente den smellen som kom :rolleyes:

IKKE at jeg gjør det selv, men veit hvor irriterende det kan være å ha noen som tailgater deg og det er regler som sier hvor langt bak du skal ligge ;)

brå bremser du kan jo du skade deg selv og skade andre! kan jo heller kjøre inn på en bussholde plass å slippe han forbi! men mitt forslag er å bare gi gass å kjøre dritten av han! ikke hvis du ser at d er en cossi som ligger bak da! men hvis d er en gammal sliten sierra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hater folk som ligger oppi rævva mi og trøkker, da BREMSER jeg hardt!!

Håper cobraen hans gikk til hælvette

litt off topic her men

Ja for du er smart... :rolleyes:

Hadde jeg fått en AC Cobra tett oppi ræva mi hadde jeg da virkelig bare smilt av at han lå der... han hadde nok neppe hatt store problemer med å kjøre forbi.. er ikke ofte man ser en slik bil.

Får håpe det ikke ble for store kostnadene på eiern da etter dette her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider