Gromit Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 tenkte jo på motoren og ikke bilen ;) så i VW bilene er motoren tverrstilt med andre ord. Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 tenkte jo på motoren og ikke bilen ;) så i VW bilene er motoren tverrstilt med andre ord. Nei! Den står rett i VW og 740/940 og ligger på skrå i 240. så bunnpanna passer ikke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 Nei! Den står rett i VW og 740/940 og ligger på skrå i 240. så bunnpanna passer ikke kan være det går med 260 stabilisatorstag, noe jeg måtte ha for å få nedi 960 motoren i 242. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 kan være det går med 260 stabilisatorstag, noe jeg måtte ha for å få nedi 960 motoren i 242. Hjelper ikke, har ikke noe med stabstaget å gjøre. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nnnneh Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 en motor som står rett i en 740 står vel like lett rett i en 240 også eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
schulz Skrevet Mai 9, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2005 en motor som står rett i en 740 står vel like lett rett i en 240 også eller? Ikke originalt nei, men går jo an å bygge om. men hvis du skal rettstille motoren bare for å få på turbo så trengs ei lang liste med deler og masse jobb! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.