-Thomas- Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Hei! Har nå senket bilen min med et 40mm fjærer. Foran var den vanlige fjærer mens bak var det progressive fjærer. Problemet er at bak så er den progressive delen totalt sammenklemt hele tiden uansett om det sitter folk i baksete eller ikke. bilen ble også lavere foran enn bak etter senken.. Kan det være at jeg har fått feil fjærer eller bare er det sånn? :confused: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Satt på feil ? At den er lavere foran er et kjent tegn på det problemet.. Isåfall skal det så VA på fjærene foran og HA på fjærene bak.. Foran -> Bak - Bak -> Foran ? Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Thomas- Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 De er nok ikke satt på feil nei... spinklere fjærer er bak og de tykke er foran... Jeg skrev jo at fjærene bak var helt sammenklemt på den progressive delen, da kan du jo tenke hvordan det hadde blitt hvis jeg hadde bytta om. bilen er jo tyngre foran enn bak ergo så ville de blitt enda mere sammenklemt hvis jeg hade satt disse på foran. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zeta Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Hva slags fjører er det da? Lesjeförs? ;) Siter - '92 Honda civic vti - '99 Honda Integra type R - (solgt) - '92 Honda civic vti (solgt) - - '93 Honda crx del sol vti (solgt) - - '95 Honda Accord 2.0i (solgt) - Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Thomas- Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Det er MaxTrac fjærer, kjøpt av Re:Style Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg