Raymond Andersen Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 En kompis av meg skal selge sin strøkne golf 3 med MYE styling osv pga familieøkelse. Sjekk denne linken og ta kontakt pr tlf til han. DU skal lete lenge etter en så styla og pen golf 3. Premiert også!! http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=747234&template=default&orderby=innldato+DESC&siste5=X&co=no〈=no&ant=5 her er noen bilder for dere som ikke gidde å linke,men les linken for info om eier osv.. HASTER!!!!!! GI BUD over 75000,- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R_Style Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 j sendte mld på den i går og da var den solgt... :( Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 den der likte jeg ikke helt, for å være helt ærlig.. noe som ikke stemmer i mine øyne.. hehe men 75 000 ?! det syns jeg var litt drøyt med tanke på km stand på den, selv om den er strøken.. Man skal egentlig ikke betale for stylinga på en bil som man kjøper syns jeg.. men men :D Det er bare min smak! Panseret hans kunne jeg gjerne kjøpt Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Panseret hans kunne jeg gjerne kjøpt Du kan få kjøpe mitt:D Samme farge og greier;) Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Du kan få kjøpe mitt:D Samme farge og greier;) du hakke sveisa badlook :P hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg