Ok`n Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 tenkte sku ta av hengarfeste på bilen min sida eg nesten ikje bruker det men skrua som sitter heilt innerst mot fronten sitter fast!har prøvd alt muli men sitter som sveist...kansje noken som veit råd?har ikkje prøvd kompressordrill så kunne kansje brukt da... :rolleyes: Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sri Turbo Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 vinkel kutter. du får den ikke ut likavell jeg gjorde ikke det jallefall. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 vinkel kutter. du får den ikke ut likavell jeg gjorde ikke det jallefall. Blir vel litt sut det...om eg skulle finna på å selga an so e jo da øydelagt da! :rolleyes: Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sri Turbo Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 du kapper jo bare bolten. Det ligger en gummibelg i bagasjen der kan du komme til bolten på oversiden, ta den ut den veien. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sunh Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Ta ut den nevnte gummiproppen, og få på litt olje, 5-56 spray eller noe. Min satt og som et lite helvete, sett bare beina i veggen så får du mer kraft :). Mutteren ville allikevel ikke helt av bolten, så jeg måtte hente baufila etter hvert. Bare å få tak i ny bolt om hengerfestet skal på igjen :) Siter Primera SE Hatchback Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ok`n Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 hehe,får sjekka ut detta imoro tidleg...den SKAL av!:) Siter -Nissan Skyline R32 GTR -Nissan Silvia S14 -Nissan 180sx -Nissan Primera P10 SR20Di/De T -Nissan Laurel C33 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoilOver Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Sjekk ut "Løsne fastrustede muttere" på http://nissanprimera.cjb.no/ før du går i gang. Det er mange måter å få det til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
primerasri Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 jeg brukte også vinkelsliper/kutter på den skruen, det fungerer i allefall :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eGtTurbo Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 skaff deg en sterk kompis Siter - Nissan Primera eGT - 180SX TimeAttack x WRX x Carlos Sainz x Turbo Primera osv osv osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg