EspenS Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 halo.. var ute å kosekjørte med to kamerater, ja alle med fz, i asker her for ett par timer sia.. når vi kjørte opp de svingete veiene så jeg en fiiin cosworth i speilet, å ja jeg var så heldig at han fant ut at han ville forbi akkurat der.. aaah susen av bilen som girer var som engle sang i mine ører.. shhh :rolleyes: men det jeg lurer på,; var det din triggerhappy? Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Ja det var meg. Ett ord til dere gutta: TRIM!!!!! :D Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mai 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 heheh=p hør nå her min gode mann med strøken cosworth :rolleyes: saken er at trimen er på, menne den ekke helt god for øyeblikket.. doh men jeg må se litt nøyere på denne bilen engang, jeg _elsker_ den sombrero Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 :P Bytt ut hele skruzuki motoren og sleng på en minarelli am6, går bra med fulltrim så lenge motoren holder :titties: Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Ehm, Thomas, jeg venter fortsatt på prøvesitting :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Kjøpte du ikke bilen av Jens ferdig trimma? Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Kjøpte du ikke bilen av Jens ferdig trimma? Nei. Jens har gjort litt arbeid på den, men den er ikke trimma av ham og jeg kjøpte den ikke av ham. Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjefolainen Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 Nei. Jens har gjort litt arbeid på den, men den er ikke trimma av ham og jeg kjøpte den ikke av ham. OK. Hvor mye var den trimma før Jens begynte å tukle i motorrommet? Siter -sola er god, sola er toppen, sola er fin og den varmer på kroppen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 OK. Hvor mye var den trimma før Jens begynte å tukle i motorrommet? Eneste Jens har gjort var vel å overhale toppen på den for snart 2 år siden, da forigemann eide den. Og han har hjulpet meg litt med justering osv. Selve trimminga er ikke gjort av Jens. Men når man får litt mere penger så blir det vel en tur ned dit igjen :D Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 :P Bytt ut hele skruzuki motoren og sleng på en minarelli am6, går bra med fulltrim så lenge motoren holder :titties: Ja, for Amkjeks er jo supert! Frigir mellom alle girene, på langt nær like holdbar som suzuki og derbi motorene.. Skal du bytte motor så sett heller i en derbi motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 eller man kan lære seg og gire? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mrleone Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Som gammel Cossie eier og fan, så er det bare gode ord jeg kan si om cossies. Siter http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 eller man kan lære seg og gire? :rolleyes: Du har aldri bomgirt med sykkelen du hadde før? Isåfall er du den eneste jeg har hørt om.. Spesielt mellom 5 og 6 gir er det dritt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalli Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 seff har jeg bomgirt,men tok bare i litt xtra etter at jeg hadde lært fra bomgiringa=) men shit happens right? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jensemann Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Eller hiv i crosser motor;) Siter '84 Alfa Romeo GTV6 '92 BMW E34 520iA (bytta i alfa) '82 BMW E28 535iA (solgt) '84 BMW E30 318i (skrota) '87 Honda Accord 2.0 EXi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg