Pilsen Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Vel, nå skal ikke jeg si i mot noen som driver å forteller om farten, hadde 143 km/t med Motorhispania Rx'en min. Den viste 146 km/t på bil speedoen til mamma og 142 km/t på speedoen på en Husaberg SM 610. Derfor rundt 143 km/t. Synes det gikk styggelig bra jeg. 132 km/t med en trimma 50ccm SM? Ok. chicken Forresten, for å ikke spore helt av her, cossien din er helt sjef Triggerhappy :titties: Siter Omega A - 16v Turbo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Vel, nå skal ikke jeg si i mot noen som driver å forteller om farten, hadde 143 km/t med Motorhispania Rx'en min. Den viste 146 km/t på bil speedoen til mamma og 142 km/t på speedoen på en Husaberg SM 610. Derfor rundt 143 km/t. Synes det gikk styggelig bra jeg. 132 km/t med en trimma 50ccm SM? Ok. chicken Forresten, for å ikke spore helt av her, cossien din er helt sjef Triggerhappy :titties: samme farta som jeg har nå ;) målt etter Kawa zx9-r Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg