M3ess/nos Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Ser vi har fått TS-racing inn på forumet oxo!!Det er ikke dårlig,da har vi jo alle de "stoore" gutta samla.Gleder meg til treffa i sommer!!! Grattis m kult innslag i bilsport tommy!!!(Bilen er helt verst!!!) (Snart mer nordmenn en svensker i bilsport!!!HEHE) Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Har da vært medlem siden i sommer han... Siter -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Februar 26, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2003 Audi logo'n i Bilsport er den kuuleste jeg noen gang har sett. Det er sånn det skal væra! Svidd gummi yodude Frisk satsning av TS da: 12 turboer, 7 blokker, 5 topper og uvisst antall ventiler :) Stå på, det er bra noen gir alt! Lykke til i 2003. Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet Februar 27, 2003 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2003 Fin "R4R" ja! ;) Kjør på! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet Mars 4, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2003 jeg har foreløpig tatt 1 turbo, 2 komplette blokker, 2 komplette topper, 1 overhalt topp, 1 girkasse, 2 motorfester, :) riktignok ett stykke igjen, men har ingen store planer om å ta opp kampen heller :D :D Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleC Skrevet Mars 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 ajajaj... nå blir vi vag gutta beskylt får å kjøre no dritt, men da sier jeg bare i fra før dritten kommer. Biler er til for å brukes. Siter VW 1200 -63 VW Polo -01 VW Golf -75 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3ess/nos Skrevet Mars 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2003 En ting er iallefall helt sikkert,ingenting holder hvis man skal ha noe skikkelig sprekt!!!!! Siter 1994 M3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg