Gå til innhold

Biltema Xenon

Ranger emnet

CoaSlip

Anbefalte innlegg

Sitter å lurer på om jeg skal kjøpe biltema sitt Xenonkit. Biltema rett og slett for da er det lettere med tanke på garanti ovs, surt hvis en pære ryker og det tar noen andre en måned å to skaffe ny. Er det noen her som har erfaring med ettermontering av Xenon ? Jeg har linselys (Bmw E34) men er ikke særlig imponert av lyset, pluss xenon ser jo greit ut da ;P Leste en plass at det ikke var noe bra med tanke på tåke osv osv, men det får jeg leve med. Ja, jeg vet at det ikke blir godkjent , og av til eu osv osv.. men det tar jeg ikke så tungt. Er helst interessert i andre sine erfaringer med dette...

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser bra ut. Må vel bestille noe derfra snart, det var jo rimeligt rett å slett.

Du må vel ha automatisk høydejustering hvis du skal ha Xenon på kjørelys/nærlys. Da må du inn med følere på bakaksel og masse greier......

Xenon fjærnlys derimot har jeg også lyst til å sette inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå kjøpt bi-xenon fra denne karen.

Vel, settet jeg fikk hadde mangler og defekter.

En ledning fra en kabelsko hang løst, hadde falt av. Men ok.. kan loddes på.

Videre manglet settet to enheter som står for høy/lav funksjon av lyset.

Har nå sendt mail og håper karen ordner opp i sakene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stort sett alt som er gøy som har med bil å gjøre er ulovlig i norge eller er gjort umulig med ufattelige avgifter. Face the facts , flytt til sverige. Norge er ingen plass å bo hvis du er interessert i bil. J*vla politikere - hadde jeg hatt en eneste missil , hadde jeg gladelig sendt den avgårde til stortinget når det var spørretime... uten dårlig samvittighet.

(o) 94' Toyoda Carina E 1,6 Sportsbilrød

(x) 92' BMW 525ia

(x) 83' Mercedes Benz 190E Lorinzer

(x) 86' Ford Fiesta 1.1

Lenke til kommentar
Del på andre sider