Gå til innhold

Kunne du tenke deg en e30 med m5 motor?

Ranger emnet

pIMp

Anbefalte innlegg

Har alt som trengs for å bygge om en e30. Det du får med er.

2x M5 motorer. En i deler og en som går. (komplett pakningsett som koster nesen 7k følger med)

Motorfester

Radiator.

Alt er sveiset om for å passe i e30(innsug, termostathus osv.)

Eksos.

Gearkasse.

Autronic SM2, med autotune og bredbåndslambda.

TUV papirer for godkjenning med riktige bremser følger også med.

Alt dette selges pga av at kassa må overhales, noe jeg ikke har penger til. Årets sesong er derfor over før den har begynt :(. Istedenfor skal jeg begynne å bygge nå for å rekke neste sesong og da trenger jeg penger.

Prisantydning for alt dette er 50.000. eller bud. Donnald bud og verdensmestere som tror det er gratis å bygge bil trenger ikke bry seg med å poste eller ringe. :)

Kan også sette dette i bilen din.

Tlf 99 72 15 73. Ikke SMS.

kjetil_sira@hotmail.com.

Poster her og ikke i salgsforumet pga av at det er lettere for folk å spørre og jeg slipper å svare 10ggr på samme spm :)

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke M5 motorer er dette snakk om? 3.6 el 3.8? Hvorfor må kassa overhales? Vet du km/årsmod. på disse? Ble masse spørsmål nå da, men håper det er OK.. :) Er seriøst intr. i dette..

BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC)

09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line

08 FastFord Transit TDCI kassapowah

08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG

Suzuki GSX750R TurboIntercooler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke M5 motorer er dette snakk om? 3.6 el 3.8? Hvorfor må kassa overhales? Vet du km/årsmod. på disse? Ble masse spørsmål nå da, men håper det er OK.. :) Er seriøst intr. i dette..

Det er en 3.6l. Kassa må overhales pga av at sjaltegaffeler er bøyd. Når du tar kassa ifra hverandre må lagerene byttes også. Jeg er usikker på km, men det jeg vet er at motoren og kassa ble overhalt for under 100.000 km siden. Motor og kasse kommer fran en bil jeg henta i tyskland.

"fuck the respect - I want the bitches!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.. Motorfester, er det med? Som passer E30? Hadde vært digg detta altså! Skal tenke så d knaker, så kanskje jeg kommer ned å henter.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki.. Har hørt at org. kassa fra M3 E30 passer. Stemmer isåfall d?? Hmm.. Ble skikkelig kiin på denne altså Pimp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oki.. Har hørt at org. kassa fra M3 E30 passer. Stemmer isåfall d?? Hmm.. Ble skikkelig kiin på denne altså Pimp :)

Ja, kassa fra orig. M3 E30 passer, i likhet med alle kassene til M30-motorer. Hvordan man gjør med clutch/lager er jeg derimot usikker på - men det vet kanskje pIMp? :)

Et smil i trafikken er den beste taktikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider