kjakan_mm Skrevet Mai 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2005 jeg og noen kamerater kjørte bortom meny i tønsberg, ved Ringsau omtrent.. (er ikke så godt kjent der) så så vi noe så sinsykt som kjørte forbi veien der borte,som vi fort forsto var en Nissan Skyline... så vi fulgte etter.. jeg tok mobilen ut vinduet og filma av vi kjørte forbi skyline`en med en Skikkelig bestemor kia =P men det tok ikke langt tiden før den varfobi oss igjen for å si det sånn :P så parkerte den rett bortafor veien der.. der jeg tok et par bilder av den (kommer imorgen) =D (jeg var forresten så ivrig etter å komme ut av bilen, slik at jeg fik tatt bilder av skyline`en så fort som mulig, noe som endte med at Larsa kjørre OVER foten min (satt baki) ) en heldigvis hadde jeg værneskopå :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 sølv r33 gts-t. er en kar som tar inn biler som har den. Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fre_D Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 J.A invest sin jah... han var i Skien med den også. pen bil Siter Bil i dag: 99' BMW 320i *savner honda* Tidligere: 79' Civic, 92' Civic HB, 97' Civic HB, 94' Civic HB Vti, 97' Civic HB Vti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Er det bare meg eller ble det plutselig mange skyline`s i norge? Tror det er en her også nå :watchout Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wroom Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Mange ser sikkert de samme som andre har gjort tidligere som du har lest om! :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 begynner å komme en del ja! skal ha inn bil selv etterhvert tror jeg, men drøyer skyline trur jeg.. hehe Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Syns bare det er fint jeg! Tøffe biler m'm Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboKnut Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Det er rundt 60 Skyliner i Norge av R32 - R34 typene. Siter . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 og tre har skilt? Thats impressive :rolleyes: Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teknomage Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Spotta denne på borgheim tidligere idag. Så da fin ut denne etter hva jeg rakk å se. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 mhm per som han heter.. sølv r33 gts-t +2 bokstaver til eller no :P og noen gullaktige felger på den.. Siter Bmwccn #7477 Bmw E39 520I(solgt) Chevrolet G30 Starmaster(solgt) S4 ABT 2,7 Biturbo Tråd her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 mhm per som han heter.. sølv r33 gts-t +2 bokstaver til eller no :Pog noen gullaktige felger på den.. gts25-t er riktig betegnelse mener jeg å huske :wonder Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet Mai 7, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 æææ =p har bildene på mobilen.. men pcen klikker når jeg prøver å overføre.. Skal få fixa detta =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 8, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2005 Det er denne som går i Tønsberg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet Mai 11, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 11, 2005 http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=752664 Står 500 hk fordi han venter på trimdeler :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg