Hansy Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Satt å kjeda meg i stad,så fant jeg ut at jeg kunne ta noen bilbilder. Det først her,er av en mercedes sl300 modellbil :lol: Det neste er av 156 logoen på bilen,et bilde jeg personlig syns ble bra... Også et bilde av alfalogoen,ikke noe spes. med det,helt enkelt alfalogoen... Kom gjerne med kommentarer på bildene :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Greie bilder men vær litt mer obs! på å ikke få deg eller kameraet med på bildet. Refleksjoner og speilflater er noe utøy! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Merce-bildet var fett! Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mabbutt Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Bildet av Mercedesen var genialt. Siter - '11 Lexus CT 200h- '99 Lexus IS220 Sport[sOLGT]- '99 Lexus IS200 Sport[sOLGT]- '84 Toyota Corolla [Kondemnert] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Morel:Ja,jeg har sett det flere ganger...har du tips for å ikke få slik når man tar bilder? Takker espsko og mabbutt,syns selv det var bra :D Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2maz Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Morel:Ja,jeg har sett det flere ganger...har du tips for å ikke få slik når man tar bilder? Du kan jo få deg vekk med lit Photoshop. Satt noen minutter og ventet på at pizzaen skulle bli kald, endte opp med en 1stk forsvunnet deg. Kan jo seff bli bedre da men, du skjønner tegningen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansy Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Jaja,sjønner tegninga ja,skal prøve litt selv ;) Siter 98` Alfa Romeo 156 TS - Grigio chiaro 93` Alfa Romeo 155 TS - Spazio blue 95` Alfa Romeo 155 TS - Rosso (X) 95` Alfa Romeo 155 TD - Rosso Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 Du skulle ikke sagt det var modellbil! Hadde sikkert lurt en del :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto von Bismarck Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Satt å kjeda meg i stad,så fant jeg ut at jeg kunne ta noen bilbilder. Den eneste ordentlige bilen du tok bilde av måtte såklart være en modell. kiddie Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skidracer Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Flott bilde av merca! fin vinkel og fint lys :) Siter _________________________ '69 Lincoln MKIII, '79 Ford Mustang, '94 Toyota Supra SZ, '94 Toyota Levin gt-apex 20v, '68 Gilbern Genie, 74 Datsun Cherry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg