Gå til innhold

Hvor gode og er dem verdt det? Streetrace felger!

Ranger emnet

Mds

Anbefalte innlegg

Har fått tilbud på 4stk Streetrace 2005 modell med 215/40R17 til bilen min.

10900 får komplett sett, valgfri modell under streetrace serien.

race01-koya-CE12.jpg

race02-SA05.jpg

race03-SA16.jpg

http://www.bilprodukter.no/html-sider/faste-sider/felgprogram.html

Det jeg lurer på er om dem er verdt det? Tåler dem like mye som vanlig felger? Dem skal vist være jævli lette.. Og sist men ikke minst, hvem syns dere jeg skal bestille, skal seff velge selv, men lurer på meningen deres..

I see funny people

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tråden gjør meg trist; "Work"-felger med "Rays Engieneering/Volk Racing" skrifttype. You want a Type-R-badge with that? Disse felgene er antakeligvis støpt i Kina, antakeligvis svinetunge og antakeligvis myke som smør, men du verden så billige de er.

Hva slags grunnlag har du for å gi en slik uttalelse? Ja de er støpt i Kina! Men de er herdet som gjør at de er lettere enn standard felger og tåler mer. Kvaliteten er faktisk veldig bra og prisen er absolutt overkommelig.

EDIT! Felgene er støpt i Taiwan, ikke Kina!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått tilbud på 4stk Streetrace 2005 modell med 215/40R17 til bilen min.

10900 får komplett sett, valgfri modell under streetrace serien.

race01-koya-CE12.jpg

race02-SA05.jpg

race03-SA16.jpg

http://www.bilprodukter.no/html-sider/faste-sider/felgprogram.html

Det jeg lurer på er om dem er verdt det? Tåler dem like mye som vanlig felger? Dem skal vist være jævli lette.. Og sist men ikke minst, hvem syns dere jeg skal bestille, skal seff velge selv, men lurer på meningen deres..

Jeg personlig synes du skal ta SA16, den nederste. Den øverste er vi desverre tom for, men vi har den midterste i hvit også. :)

Hvor har du fått pristilbud fra?

Er bilen din 4-bolt?

Hva er org. dekk dim på bilen din?

Hva slags dekktype har du fått pris på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags grunnlag har du for å gi en slik uttalelse? Ja de er støpt i Kina! Men de er herdet som gjør at de er lettere enn standard felger og tåler mer. Kvaliteten er faktisk veldig bra og prisen er absolutt overkommelig.

Han har ikke peiling på hva han prater om, liker bare og tro han har peiling på alt som er japansk :rolleyes: ;)

Nå kommer han forresten til og prate meg i senk med masse store ord og japanske gloser han har lært på tegnefilmer;)

- Golf Gti 99mod

x BMW 318is 96mod

x Polo 6N 95mod

http://www.aalesund-gatebilklubb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider