Nedi Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 dette bildet fikk jeg av glacius en gang for en tid tilbake....tror ikke han har noe i mot at jeg legger det ut som tutorial for dere.... SÅNN SKAL INNSTILLINGENE være på pentool og her er en GOD tutorial på THE INCREDIBLE PENTOOL http://www.pslover.com/click/2455 tutorial på noe som kan bli fet grafikk? http://shiver7.com/tutorials/22/ det er ikke noe å stusse på, LÆR DERE PENTOOL, det gjør det så utrolig jævla mye lettere. Jeg har ikke brukt LASSO en gang siden jeg lærte meg pentool. pentool: lag formen, velg : make selection, trykk på iconet for LASSO TOOL, nå kan du gjøre AKKURAT DET SAMME som du kan når du har laget deg en form med lasso....klippe, fylle inn farge, kopiere osv Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kehsi Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 kjempegreier.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 bra at folk legger ut slikt ass! hjelper mange!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 takker så mye for det Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mi3kael Skrevet Mai 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2005 ja...men man skal være ganske stø på handa da...hvertfall med musa mi som svirrer rundt....ikke oppfatt meg feil her...det hørtes kansje litt teit ut men..musa mi hopper fram å tilbake som bare det ...kan hende den er ødelagt da men..jaja...får sjekke den...men props til de som får det til ass:)...ååå foresten innlegg nr 100....hurra:);) Siter suzuki dr big 50// tenker på Aprilia rs 125 eller en Honda enten nsr eller cbr. dette er msn adressen min for andre bilinteriserte ;) :pray mikael_sandoy@hotmail.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2005 Mi3kael.. i frykt av å gå off-topic: har du en lasermus? isåfall kan det være at den får refleksjoner fra noe lys gjennom muse-matta eller bordet..prøv med et helt svart underlag... X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Mai 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 musematte er fint å ha hvem er moderator for tiden ?? vil ha denne til sticky, og vil opprette det hall of fame greiene vi snakket om Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
X-ecutioner Skrevet Mai 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2005 Moderatorer nå for tia er Dr_S, Azzido og han fra svalbard:p Send en PM til gutta da.. men kan du ikke bare legge inn Pen-tool guiden i Veiledere-tråden? Angående den HOF-tråden, så er det bare å sette en opp, og sende en PM om at den skal bli Sticky.. hvem skal være dommere? du og MSpeed? X Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg